Fotoskrulla Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 God påske! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hejsan lady H Flott bilde og flott at du fikk finvær du også Etter en uke med snø her, ble det noen dager med nydelig vær med sol, men idag er snøn tilbake :hmm:men ser ut at bli bedre igjen utøver dagen M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Ser du er ute og speiler deg om dagen ! Må vel passe på når det gode været endelig er der. Cakkert å se på. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Fint landskapsbilde:) Litt usikker på den svarte stenen i vannet. den tar litt mye oppmerksomhet... God Påske! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hei, Helene. Et vakkert landskap, - jeg håper at dere som bor i Midt-Norge får oppleve like fint vær som vi østlendinger har kunnet glede oss over lenge ! Ha en riktig God Påske, Helene ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Flott landskapsbilde med en flott fjellrekke i bakgrunnen som speiler seg flott i det blikkstille vannet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Fint landskapsbilde:) Litt usikker på den svarte stenen i vannet. den tar litt mye oppmerksomhet... God Påske! Svart stein? Det er da ei krokodille! Nei da, helt enig, den tok litt mye plass. God påske Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Hejsan lady H Flott bilde og flott at du fikk finvær du også Etter en uke med snø her, ble det noen dager med nydelig vær med sol, men idag er snøn tilbake :hmm:men ser ut at bli bedre igjen utøver dagen M v h Leif Hei LL, Vi har ikke så mye valg annet enn å ta været som det kommer! Men en ting er sikkert; det er mange som har det verre enn oss! God påske! Du har vel snø nok til en skitur... Klem fra Lady'n Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Ser du er ute og speiler deg om dagen ! Må vel passe på når det gode været endelig er der. Cakkert å se på. Mvh Ragnar Det ble visst med den ene dagen, og det var selvfølgelig reisedagen min.., nå er jeg på hytta på Oppdal. God påske Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Hei, Helene. Et vakkert landskap, - jeg håper at dere som bor i Midt-Norge får oppleve like fint vær som vi østlendinger har kunnet glede oss over lenge ! Ha en riktig God Påske, Helene ! M v h Albert. Det ble visst med den ene dagen, i dag er det overskyet igjen. Er på Oppdal nå, men det er vel ikke bedre på sunnmøre heller tenker jeg. Men det regner nå ikke i hvert fall. Ha en riktig god påske Albert! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Flott landskapsbilde med en flott fjellrekke i bakgrunnen som speiler seg flott i det blikkstille vannet . Mvh Alec Tusen takk Alec! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Her var'e jaggu langt te' bånns så jeg henger meg bare på rosen som havner over meg når neg får posta. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Her var'e jaggu langt te' bånns så jeg henger meg bare på rosen som havner over meg når neg får posta. Roar Takk for at du tok deg bryet med å henge deg helt nederst på rekka her Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Vidundervakkert!!! Siden vi ikke kan blande julefreden inn i dette, så må det bli "påskefred", da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg