Rune jørs Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 undrer på om jeg kan benytte Asus direkte eller må koble opp Zyxel fra telenord får å kunne benytte en slik tjeneste Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Asusen støtter kun passthrough, så du må koble tlf til Zyxelen. Lenke til kommentar
Rune jørs Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2016 Asusen støtter kun passthrough, så du må koble tlf til Zyxelen. Hva betyr dette. har forstått det slik at jeg ikke kan sette Zyxel i bridge modus. da vil ikke tlf virke. hvordan setter jeg dette opp modem->Asus (Bridge mode?)->Zyxel <-Tlf Kobler jeg da rutene i LAN portene? Rune Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Telefonbiten skal fremdeles fungere i bridge mode... Asusen kan IKKE brukes som adapter! Lenke til kommentar
Rune jørs Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2016 Telefonbiten skal fremdeles fungere i bridge mode... Asusen kan IKKE brukes som adapter! Hmm ser at jeg er for uerfaren til dette. I og med at Zyxel er for ustabil, så ønsker jeg å benytte Asus'en som modem vedlagt skisse er hva jeg ønsker meg Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 P2602 er jo faktisk ikke siste skrik, og har ikke vært det på en stund. Hvis det ikke hjelper å bridge den, og du ikke klarer deg uten IP-telefoni, kan du jo ringe Telenor og grine deg til en P8702N til halv pris. Lenke til kommentar
Rune jørs Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Hei fikk ny router fra Telenor. knall service... Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Men hva hjelper det med ny ruter? Vil ikke merke noe forskjell på en gammel og en ny ruter om du kun skal bruke den til bredbåndstelefonen... Med oppsettet du tegna over er det bare å koble sammen ledningene, så skal alt fungere. Bare pass på at ethernetledningen går fra LAN på Asus til WAN på Zyxel, og at WAN/DSL bryter står på WAN på denne, så skal standardoppsettet på begge ordne dette uten problem. Men ja, du må koble selve telefonapparatet til en Zyxel fra Telenor siden det er den som har telefonadapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå