Opelduude Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Hadde heller lagt på et lag med flytende pakning rundt bunnpanna i stedet for å tømme et såkalt mirakelmiddel rett i motorolja. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Midler som myker opp pakninger og gummi er intet mirakel. Har eksistert lenge. Olja skal uansett skiftes nå snart uansett. Det jeg er mer skeptisk til er typisk motorblokktetning. Som skal tette sprekker i metall. Slik ser lekkasjen ut nå. Før rengjøring og etter flere dager og mange mil. 2 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 QMI bestiller du med å klikke på paypal-knappen til høyre for produktet :-P Omega lager også bra vare vil jeg tro. Lekkasjen er tydelig, den bør jo fikses. Har du sjekket moment på boltene, evt teitet litt mer? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 De hadde Qmi på en butikk rett borti her. Har kjørt med det noen dager og det ser ikke så ille ut som da den stod på bukk på verkstedet. Og da den var på verkstedet var bunnpanna nettopp rensa. Har også dratt til litt på de boltene man kommer til. Skal til kontroll på nytt verksted i morra, hvor de også skal fikse lekkasjen hvis de mener den er for stor. Bilen skal ikke brukes særlig framover så jeg gidder ikke bruke for mye penger på den nå. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Ble godkjent på et annet verksted. 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hvordan ser den ut i dag da? Mindre eller samme?Rart med det der, hvor mye lettere det kan være å få godkjent ting hos andre verksteder :-)Har selv opplevd å få beskjed om å bytte frontrute, som jeg selv var rimelig sikker på at burde gå greit gjennom. Prøvde å argumentere, foreslo sliping, som de var helt klar på at ikke ville fungere. Å gå til et annet verksted (som slipte ruten for 680,-) sparte meg for 26.000,- i ny rute Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Det ser ut som på bildet over fremdeles. Det er bittelittegranne til lengre oppe, men ikke nok til at det drypper der heller. De mente det ikke gikk som "stor lekkasje". 1 Lenke til kommentar
Bennyy Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Det ser ut som på bildet over fremdeles. Det er bittelittegranne til lengre oppe, men ikke nok til at det drypper der heller. De mente det ikke gikk som "stor lekkasje". Høres bra ut. For etter bilde å bedømme er det der ikke en mangel på PKK. Grunnen for PKK er sikkerhet og miljø. Oljelekkasje går under miljø og visst det er lekkasje så skal dette anmerkes. Som det blir sagt ovenfor så praktiseres "om det faller på gulvet" ute i vekstedene og jeg gjør det selv eller om jeg ser at det er såppas innsausa med olje i underkant av motor at det ikke er forsvarlig å kjøre rundt med. Det biilde du la ut nå er bare tull av verkstedet å anmerke. Men veldig bra at det ordnet seg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå