kaaasen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...CatID=3&GrpID=3 Ganske enkelt og greit spørsmål; er denne bedre enn DVD-spilleren til PS2? Ser jo på det som en klar fordel at den spiller endel formater, men er det noen som vet noe om avspillingskvaliteten på den? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det er den sikkert. dvd'en i ps2 suger... Nesten alle dvd-spillere man får kjøpt (ps2 er ikke dvd-spiller) duger Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Er det ingen som har litt peiling som kan svare? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Så vidt jeg vet så har ikke PS2 hardware MPEG2 dekoder, så ja denne Eltaxen er bedre. Faktisk er det et lite varp til under 500,- også. Bildet er overraskende bra, mens analog lyd ut er så som så. Bruk digitalutgangen og problemet er løst. Rimi selger også DVD spillere til under 500,- som også er gode alternativer til prisen. Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 OK hvis du skal bruke denne på en liten mono\stereotv så er dette helt ok. men hvis denne skal kobles inn i et greit surroundanlegg og på en32" widescreen tv så tror jeg at jeg hadde vurdert en bedre en. lagt til en 1000lapp till. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 OK hvis du skal bruke denne på en liten mono\stereotv så er dette helt ok. men hvis denne skal kobles inn i et greit surroundanlegg og på en32" widescreen tv så tror jeg at jeg hadde vurdert en bedre en. lagt til en 1000lapp till. Planen var/er jo at den skal kobles til nettopp en 32" WideScreen TV... men det er ikke noe høyttaleranlegg koblet til. Kanskje like greit å vente litt (tynt med $$$), hvis man får tilsvarende spillere i på Rimi etc.? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...CatID=3&GrpID=3 Ganske enkelt og greit spørsmål; er denne bedre enn DVD-spilleren til PS2? Ser jo på det som en klar fordel at den spiller endel formater, men er det noen som vet noe om avspillingskvaliteten på den? PS2 er ikke noen god dvd spiller , har selv byttet den ut med en Rimi dvd og den har bedre bilde og bedre lyd enn min PS2. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Spiller den av DivX CD'er? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Spiller den av DivX CD'er? Nei da må du legge litt mere penger i det . Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hva slags dvd spillere er det de selger på rimi? hvor mye koster de? er de brukbare? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ikke gå på den... Kjøp deg heller Rema 1000-dvd Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 er DVD-spillerne de selger på rema 1000 bedre mener du? jeg mener det seriøst altså, skal bare kjøpe en billig dvd-spiller som julegave til noen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå