Dreamfault Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg har hatt en tredjepartskjøler på min AMD A-5800k og FM2-hovedkort. Nå har jeg oppgradert og tenkte å bruke standardkjøleren på a-10. Dessverre har jeg mistet skruene til platen som skal holde kjøleren på plass. Noen som vet hvilken type skruer jeg må kjøpe? Det er skruene til den hvite plasten rundt CPU- på dette bildet http://vr-zone.com/articles/ecs-rolls-out-first-socket-fm2-motherboard-a85f2-a-deluxe/16119.html Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) New CPU Bracket Holder+Screws for AMD Socket FM1 FM2 Asus/Gigabyte Motherboard Full Set of CPU Fan Mounting Bracket Screw for AMD Socket AM2+ AM3+ FM1 FM2 940 Ellers hør med en av selgerne om de selger kun skuene. Endret 23. mars 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hva med å ta med deg hovedkortet med de hvite plast-bitene til f.eks Jernia eller Tools? Tipper du finner det du trenger ... Skruer til PC er ikke magi, det er stort sett UTS eller ISO metric - så hvis du roter litt i hylla hos Tools tipper jeg du finner noe du kan bruke. Man kjenner jo lett om det passer på gjengene eller ikke. Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg tenkte det kanskje måtte være noen spesielle skruer mtp. strøm og sånt men da gjør jeg et forsøk på det. Hvis ikke spanderer jeg meg en femtilapp på Ebay og litt ventetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå