Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg.... Hva nå?

Anbefalte innlegg

Sitter her å er i grunn veldig lei meg.

Jeg tenker på eksen, plutselig logger han på FB og sender meg melding.. Helt ut av det blå..

Han skriver at han skal legge seg fordi han skal kjøre broren sin et sted i morgen tidlig, sånn tilfelle han ikke svarte hvis jeg sendte han melding.... Hvorfor han sendte denne meldingen vet jeg ikke...

Jeg svarer: Hei,ja stemmer broren din skal jo ditt og ditt.. Hadde ikke tenkt å sende deg melding, men takk som sier ifra.Hehe.. Håper du sover godt, drømmer søtt..

Så skriver jeg videre: "Har forresten fjernet forholdet fra FB nå"

Det gjorde jeg nemlig istad.. han svarer: "Den er god:)"

Merker det knuser hjertemitt enda mer, men er jo godt over en uke siden det ble slutt, og da ha det stående på FB er ikke nødvendig. Tenkte jeg skulle prøve å leke kostbar, slik at han kanskje blir litt skremt..eller lurer på hva som skjer..

Hvorfor sendte han meg melding ut av det blå? Han har jo ikke skrevet slik de andre dagene vi ikke har snakket.. :-S Har ikke skrevet i dag heller... før denne meldingen...

Begynte å grine litt når jeg fjernet forholdet..men ja, er tungt.

mVH TS.

Anonymous poster hash: 3f69b...d97

Kjærlighetssorg er noe av det tyngste som fins. Det er så tungt at noen velger å distansere seg fra å våge å gi seg i kast med et forhold igjen. Vet at det ikke er lett. Men gi det tid. Jeg er fortsatt i sorg etter å ha vært ignorert i snart 3 måneder, men jeg gir det tid. Og forsøker å se fornuften.  Men synes ikke du at det er fint at dere kan snakke sammen?  Eller har du et ønske om å bli ignorert fullstendig? 

Les rådene og tipsene her: Synes denne linken var bra: Og husk: vi er bare mennesker.. Vi takler alle sorg forskjellig. Det at du er lei deg, beviser bare at du var veldig glad i han. Dvs: Du har masse kjærlighet å gi til den mannen som fortjener deg!. ;)

Her er en bra link som gir litt råd  : 

http://www.nrk.no/livsstil/hvordan-takle-kjaerlighetssorgen-1.1314913

Håper det går bedre for deg etterhvert.  Klem! 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lever nå. Er tre uker siden det ble slutt, dagene var ikke fult så tunge men så ble jeg selvfølgelig invitert til han i helgen og hans venner. Jeg takket ja, møtte opp hos han veldig nervøs men kjente ingen form følelser. Helgen i seg selv og lørdagen gikk ganske greit, vi snakket sammen og ingenting virket kleint.

Eneste jeg kjente på var at jeg ville så gjerne kysse han, men ingen følelser til stedet. Kan hende jeg alt er så mindfucket.

Når jeg sov hos han valgte han å dele seng med meg, vi hadde jo selvfølgelig sex, enda han ikke prøvde seg, var meg som la opp til det hele.

Han var veldig nysgjerrig på meldingene mine og ikke minst hvem og hva vi skrev om.

Men møtte selvfølgelig den ene eksen hans på byen som heiv seg rundt han, da kjente jeg det strammet hardt i magen. Kunne ikke annet enn å føle meg kvalm, han unnskyldte seg og sa han følte seg klein, da de ikke lengre har kontakt fordi hun var utro. Endte med at han valgte å forlate utestedet rimlig fort siden jeg spurte.. Virket som han ble nesten flau eller uvell av å møte hun, men jeg følte mrg fortsatt dum..

Så dro hjem i dag, og føler meg egentlig teit. Merker at dette ikke gjorde meg i verre humør men samtidig så kjenner jeg jo på den at det å sove med han var drit digg, er det jeg ønsker.tenker også på meldingene han sendte før. Ønsker de meldingene også :/ de søte.. Huff.

Mvh TS

Lenke til kommentar

Er i samme situasjon. Jeg elsker noen for første gang i mitt liv, men jeg dret meg fullstendig ut og man vet ikke hva man har før det er borte. Hun er fullstendig borte, ikke et pik, kuttet meg fullstendig fra alt som finnes av sosiale medier. Ikke rart, med tanke på hva jeg gjorde.. Det har gått to måneder siden jeg så henne sist, men jeg går fortsatt helt i spinn. Savner lukten hennes, stemmen. Alt var så annerledes med henne. 

En ting er å holde seg unna fordi man ikke passer sammen, men vi passet sammen og var lykkelige. Inntil....

Kjærlighetssorg suger!!

Anonymous poster hash: f322c...784
Lenke til kommentar

Mange har da fått eksen sin tilbake? Altfor mange har gjort det til at man skal tenke at det er umulig?

Hvis man virkelig VIL ha eksen tilbake, er 100% sikker på at man vil det, så er jo sjansen der. Er ikke alle sammen som gjør det slutt for bestandig, selv om noen gjør det. Det er mange grunner til at det blir slutt. Mennesker er forskjellige.

Hvis jeg var hundre prosent sikker på at jeg savnet eksen min (noe som jeg var) så hadde jeg kjørt hardt på, hvert fall. Jeg var utro mot henne og fikk henne tilbake. Tok litt tid, men når hun sa at det var slutt så ignorerte jeg henne, ba aldri om tingene mine som var hos henne, var alltid der for henne, men sørget for å trene, tenke klart, ikke pushe henne og virkelig gå inn i megselv. 

Vi er sammen igjen og lykkelige, hele episoden er glemt. Hun er den rette for meg og man må virkelig ta seg sammen hvis man vet at man faktisk kan klare å skjerpe seg og få det fint. Er man usikker på om bruddet er for det beste, så er det nok bare å stå ut i kjærlighetssorgen til det går over.

Anonymous poster hash: 1c4a2...1f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her.

I dag har dagen gått helt greit. Har tenkt mye på han men ikke sendt noen sms eller noe med han siden mandag rundt 15 tiden, da var det snakk om et pr meldinger bare. Savner han.

Men det jeg reagerer på er at det er så mange som sier "det finnes flere fisker i havet!" Også? Er jo han jeg ønsker. Men jeg får bare vente og se, ønsker han selvfølgelig tilbake men har ikke helt troa. Men enten så skjer det, ellers så ender jeg med å komme meg videre.

Er knappe tre uker siden brudd så.

Lenke til kommentar

Bare pass på at han ikke får bruke deg når han ønsker. Føler det er stor fare for at du kan bite på hver gang han vil ha deg på besøk. Tvinner deg rundt lillefingeren - i mens du går rundt med en klump i magen hele tiden. Pass på at du ikke lar dette holde på for lenge. Går det flere uker uten forbedring bør vel du trekke deg unna. 

Har tenkt litt på å sende en melding til min eks også i det siste. Jeg har det fint selv, men bryr meg fortsatt kjempe mye om hun, og lurer på hvordan hun har det. Ikke bare mtp. bruddet. Det føles så rart å tenke på at vi ikke har kontakt i det hele tatt. At vi ikke kommer til å se hverandre igjen. På en måte skulle jeg gjerne vært der for hun da jeg vet hun hadde det vanskelig på andre området i livet, men jeg måtte tenke på meg selv også. 

Irriterer meg litt at hun nå vises i Facebook chatten på mobil. Rett etter jeg slettet hun lå hun i chatten på PC'en, men ikke på mobilen. Hun hadde antageligvis samme problem og blokkerte meg helt etter to uker. Da dukket hun plutselig opp på mobilen i stedet! Blir konstant minnet på hun hver gang jeg går på Facebook chatten på mobilen. 

Anonymous poster hash: 8485c...845
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart det. Men tror neppe han bruker meg, nettopp fordi han er så spesiell. Tror heller at han prøver å unngå meg litt, men uansett. Torsdag i dag og enda ikke sendt han en sms siden mandag, pleier vanligvis ikke å gå så lang tid mellom hver gang, så håper han blir nysgjerrig å sender meg melding i helgen.... Men men, vi får se.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

TS her igjen.

Liten update: Sliter fortsatt veldig med savn og har tunge dager. Blant annet i dag. Har en skikkelig tung dag der jeg tenker mye på han og savner han.

Vi har møttes en gang etter bruddet og det var for tre uker siden.

Eksen er fortsatt merkelig og vi har en del kontakt via Facebook - men ble litt forbannet på han her på lørdag fordi han ikke orket å komme til meg, så han skulle heller slappe av hjemme. Endte med at han heller dro til en kamerat og drakk. Men fant ut i ettertid at denne kompisen ble dumpa dagen før, noe han ikke fortalte meg der og da. Så kompisen ønsket selskap da han hadde det jævelig.

Eksen min er rar i den forstand at han hele tiden "avhører" meg etter en helg, spør hvem jeg har vært med, om vi har vært ute, om vi dro til meg, om jeg sov hjemme. Hvis jeg nevner et guttenavn han ikke kjenner til så spør han mye om denne karen.

Han sier også at han vil jeg skal fortelle han om hvis jeg har sex med andre, han ønsker at jeg skal bruke kondom når jeg har sex med andre også.

Selv så kjenner jeg eksen min så godt at jeg kan si det slik at jeg er typen som kunne godt ha sex hver dag, mens han hadde klart seg med en gang i måneden om ikke sjeldnere. Sikkert derfor han spør meg så ofte om jeg har ligget med noen.

Men nei, det har jeg ikke. Sliter fortsatt med at jeg savner han, og vil kun ha sex med han.

Blir sprø av dette opplegget.. Vært slutt i 6 uker nå :/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor blir du sint på han for at han ikke ønsker å møtes? Det er slutt mellom dere, han er ikke forpliktet til å møte deg. Han har heller ingen rett til å vite hvem du har vært med og hva dere har gjort. Neste gang han spør så kan du fortelle om du ønsker det, men ikke la han grave. For meg så virker det som at han nyter å ha kontrollen over deg og vite at du er der om han ønsker å ha deg tilbake. Du kommer aldri over han om dere fortsetter slik.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han sier også at han vil jeg skal fortelle han om hvis jeg har sex med andre, han ønsker at jeg skal bruke kondom når jeg har sex med andre også.

Øhm... Det er et godt tips å bruke kondom... Det håper jeg du også klarer å tenke uten at han sier det. Og det er overhodet ikke vanskelig å forstå at han bryr seg om dette i og med at dere fortsatt har sex en gang i blant.

Selv så kjenner jeg eksen min så godt at jeg kan si det slik at jeg er typen som kunne godt ha sex hver dag, mens han hadde klart seg med en gang i måneden om ikke sjeldnere. Sikkert derfor han spør meg så ofte om jeg har ligget med noen.

Men nei, det har jeg ikke. Sliter fortsatt med at jeg savner han, og vil kun ha sex med han.

Blir sprø av dette opplegget.. Vært slutt i 6 uker nå :/

Han vet ikke hva han vil, men er ikke klar for å legge deg helt bort. Han er ubesluttsom. Dette var også grunnen til at du måtte dumpe ham, selv om det var han som var i tvil.

Han er åpenbart ikke ferdig med deg. Du kan dermed spille på sjalusi.

Så da er vel spørsmålet om du skal manipulere ham eller ikke? Dette er i så fall en smal sak slik situasjonen er.

Prøv å ha sex med ham så mye det lar seg gjøre. Samtidig lar du ham indirekte få vite at du henger med de andre guttevennen dine, og at du har det veldig gøy sammen med dem. Legg ut meldinger og selfier med gutta på facebook. Gjerne inkludert alkohol. Få ham til å spekulere. Jo mer sosial du er med andre gutter, desto mer vil de også prøve å få kontakt med deg. Når du besøker eksen, så la telefonen din ligge synlig, og ha lyden skrudd på. Du gir ham dermed muligheten til å se når det tikker inn meldinger fra guttevennene dine. Han vil nå kjenne på risikoen for at han kan komme til å miste deg. Siden du sier han ikke trenger mye sex, så er det sannsynlig at han ikke har andre enn deg dersom dere har sex ofte. Å miste deg betyr dermed at han også mister sex. Og å vite at du kan få sex av hvem som helst av guttene som sender deg meldinger, er krise.

Eventuelt kan du også la ham få vite at du skal på en tinderdate. Vær utilgjengelig for eksen mens du er på daten. Ikke svar på noen meldinger før tidligst 11.00 dagen etter.

Han kan komme til å bli noe overbeskyttende. Hvis han prøver å innføre noen regler, så gir du ham et ultimatum: Enten blir dere sammen, eller så har han ingenting han skulle ha sagt.

...

Men personlig synes jeg det er på høy tid at du kommer deg videre...

Lenke til kommentar

TS Her.

Takk for svar.

Vel ja, er vel egentlig bedre å bare prøve å komme seg videre men er jo han jeg ønsker. Men 6 uker er jo egentlig ingenting når det kommer til ett brudd. Har de siste dagene vært utilgjengelig for han så har ikke snakket med han siden Lørdag, skal sies at han ikke har sendt meg melding heller.... Men skal prøve å ikke sende han noen meldinger i det hele tatt...

Vi har ikke sett hverandre eller hatt sex på nærmere 4 uker straks så er ikke så ofte det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...