Torstein Norum Bugge Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Pebblebee Dragon kan lades trådløst – men skuffer på alt annet.TEST: Pebblebee Dragon 1 Lenke til kommentar
Tom-Erik Paulsen Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Siste bilde : det er nok ment for demente personer eller barn. 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg kunne gjerne tenkt meg en slik på jentungen når hun er ute i gata, kanskje en som er litt mindre, trenger bare å vite sånn ca hvor hun er, ikke hvor fort hun beveger seg, temperatur og slike ting. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Virker som artikkelforfatteren ikke helt har tenkt gjennom bruksmulighetene. Som andre allerede har vært inne på så er armbånd funksjonen meget nyttig for de med små barn. Er vi på ferie i fornøyelsesparker o.l. har vi ofte på dem armbånd med tlf nr, men å kunne spore dem hadde gitt en ekstra trygghet. Da jeg jobbet i offshore bransjen slet vi også voldsomt med å lokalisere utstyr (utstyr ble gjerne flyttet mellom lokasjoner), spesielt utstyr som hadde vært lagerført i flere år. En slik brikke som varer 5-6 år på en lading hadde spart oss svært mye tid og penger. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 offshore bransjen slet vi også voldsomt med å lokalisere utstyr En form for passiv sporing kan være RFID brikker. Men da må noen gå rundt med en antenne for og logge alle sammen. Kanskje en sporingsboks montert på conteineren som har en innendørs RFID antenne som kan aktiveres i ny og ne for og så videreformidle via Internett til en database. Finnes sikkert løsninger i dag. Man må bare betale godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå