Gå til innhold

Bygge spill, liknende simcity, til Android ?

Anbefalte innlegg

Har noen et forslag til byggespill til android? Alle jeg har funnet er av den typen man må vente flere timer på at ting skal bygges og for å få "høste" en form for utbytte. (f.eks Farmville) Jeg er da på utkikk etter noe jeg kan spille en stund, og bare legge fra meg så lenge jeg vil uten å måtte starte det igjen innen en viss tid for å hindre at alt faller sammen. F.eks Sim city ville vært fint, men det må ikke være en by man bygger.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har noen et forslag til byggespill til android? Alle jeg har funnet er av den typen man må vente flere timer på at ting skal bygges og for å få "høste" en form for utbytte. (f.eks Farmville) Jeg er da på utkikk etter noe jeg kan spille en stund, og bare legge fra meg så lenge jeg vil uten å måtte starte det igjen innen en viss tid for å hindre at alt faller sammen. F.eks Sim city ville vært fint, men det må ikke være en by man bygger.

Om du ikke har funnet noe enda, så kan jeg anbefale Megapolis.

Det tar en stund å bygge de største byggningene.

Men det er det nærmeste jeg har kommer sim city til mobilen.

Lenke til kommentar

Om du ikke har funnet noe enda, så kan jeg anbefale Megapolis.

Det tar en stund å bygge de største byggningene.

Men det er det nærmeste jeg har kommer sim city til mobilen.

Ikke funnet det jeg leter etter enda, nei. Så dette skal jeg prøve :D Helt greit at det tar en stund, bare jeg slipper å måtte vente flere timer for at en byggning skal bli ferdig bygget så jeg kan fortsette å spille.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Moonbase Inc
Det er sim city på månen, med fokus på industri og ressursstyring (oksygen, vann og mat).
Du kan satse på turisme, industri og fabrikker eller handel.

Det er gratis, utvikleren er ikke flink til å ta seg betalt for produktet så du trenger ikke å bruke penger på det.

Det mangler lyd, men er veldig moro hvis du liker utfordringer.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Moonbase Inc

Det er sim city på månen, med fokus på industri og ressursstyring (oksygen, vann og mat).

Du kan satse på turisme, industri og fabrikker eller handel.

Det er gratis, utvikleren er ikke flink til å ta seg betalt for produktet så du trenger ikke å bruke penger på det.

Det mangler lyd, men er veldig moro hvis du liker utfordringer.

spiller ofte uten lys siden det forstyrrer folk rundt meg uansett :p Så da skal det også prøves :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...