Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dårlig smak på damer?

Anbefalte innlegg

Liker slutty jenter som er litt utrent men fortsatt har ok kropp, litt love handles er innanfor. Gjerne ha litt hofter osv.

Tits er ikke viktig, tenner sykt på jenter som har middels pupper med syk push up for å være så slutty som de kan.

Jeg har dårlig standard og blir sykt kåt på mangeee. Jeg har fantasert om de jentene på skolen som ikke ble lagt særlig merke til.

Jeg vil ha slutty halvtrent luremus

Anonymous poster hash: c84f9...9d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-354933

Ikke tenk så mye på det. Det finnes ingen fasitsvar på hvilken dame/menn man liker. Jeg er forelska i læreren min på snart 40, og for å være ærlig, så tror jeg at jeg er den eneste i klassen som finner henne attaktiv. Har gang på gang satt spørsmålstegn rundt min psykiske helse, men har kommet til den konklusjonen at folk liker forskjellig ting, og det er helt greit, så lenge det er lovlig. (Noe det ikke er i mitt tilfelle, men det får være en annen diskusjon..)

Endret av bruker-354933
Lenke til kommentar

Liker slutty jenter som er litt utrent men fortsatt har ok kropp, litt love handles er innanfor. Gjerne ha litt hofter osv.

Tits er ikke viktig, tenner sykt på jenter som har middels pupper med syk push up for å være så slutty som de kan.

Jeg har dårlig standard og blir sykt kåt på mangeee. Jeg har fantasert om de jentene på skolen som ikke ble lagt særlig merke til.

Jeg vil ha slutty halvtrent luremus

Anonymous poster hash: c84f9...9d5

Gratulerer! Du har preferanser som gjør at du ikke trenger å drømme resten av livet, men faktisk kan finne deg ei eller MANGE damer som er spot on det som tenner deg! Du aner virkelig ikke hvor heldig du er! Vanvittig mange drømmer om uoppnåelige damer, og skulle de én gang i livet få muligheten til noe sånt vil forventningene være så skyhøye at de blir enormt skuffet. Vær GLAD for dine sunne preferanser og NYT det livet har å by på!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...