AnonymDiskusjon Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Liker slutty jenter som er litt utrent men fortsatt har ok kropp, litt love handles er innanfor. Gjerne ha litt hofter osv. Tits er ikke viktig, tenner sykt på jenter som har middels pupper med syk push up for å være så slutty som de kan. Jeg har dårlig standard og blir sykt kåt på mangeee. Jeg har fantasert om de jentene på skolen som ikke ble lagt særlig merke til. Jeg vil ha slutty halvtrent luremus Anonymous poster hash: c84f9...9d5 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Ikke tenk så mye på det. Det finnes ingen fasitsvar på hvilken dame/menn man liker. Jeg er forelska i læreren min på snart 40, og for å være ærlig, så tror jeg at jeg er den eneste i klassen som finner henne attaktiv. Har gang på gang satt spørsmålstegn rundt min psykiske helse, men har kommet til den konklusjonen at folk liker forskjellig ting, og det er helt greit, så lenge det er lovlig. (Noe det ikke er i mitt tilfelle, men det får være en annen diskusjon..) Endret 22. mars 2016 av bruker-354933 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg synes egentlig preferansene dine høres ganske sunne ut 1 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Har det noe og si så lenge du er fornøyd? I beste fall så er det jo mindre konkurranse om damene om du mener at dem er mindre attraktive for andre enn for deg! Vinn vinn! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Smaken er som baken, og hvis du foretrekker at baken er litt stor; hva så? Finnes ikke dårlig smak vet du. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Liker slutty jenter som er litt utrent men fortsatt har ok kropp, litt love handles er innanfor. Gjerne ha litt hofter osv. Tits er ikke viktig, tenner sykt på jenter som har middels pupper med syk push up for å være så slutty som de kan. Jeg har dårlig standard og blir sykt kåt på mangeee. Jeg har fantasert om de jentene på skolen som ikke ble lagt særlig merke til. Jeg vil ha slutty halvtrent luremus Anonymous poster hash: c84f9...9d5 Gratulerer! Du har preferanser som gjør at du ikke trenger å drømme resten av livet, men faktisk kan finne deg ei eller MANGE damer som er spot on det som tenner deg! Du aner virkelig ikke hvor heldig du er! Vanvittig mange drømmer om uoppnåelige damer, og skulle de én gang i livet få muligheten til noe sånt vil forventningene være så skyhøye at de blir enormt skuffet. Vær GLAD for dine sunne preferanser og NYT det livet har å by på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg