Gå til innhold

Sterkere Negler


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kan jo prøve å påstå at dette spørsmålet ikke er for meg personlig, men hvem ville trodd på det. Mye artigere at en gutt på tredve spør om hjelp til negler :p

 

Jeg vet at det finnes noe "sminkegreier", krem eller noe slik, som man kan smøre på for å få sterkere negler. Greia er at en i familien (jaja det er meg selv (egentlig ikke)) har elendige negler som sprekker og fliser seg opp hele tiden. Dette fører jo til at man må klippe langt ned som gjør vondt + at neglene noen ganger sprekker selv om de er klippet nesten inn til beinet.

 

Er det noen neglefikserte damer som ikke bruker nasty løsnegler som kan hjelpe til med dette problemet?

 

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok av vitaminer i personen. Neglene har vært slik hele livet og det er et problem pga hvordan hendene brukes. Kan prøve å "booste" vitamininntaket litt selvfølgelig, men det hadde også vært en fordel med andre ting som kremer for å få en enda bedre effekt. Eventuellt noe annet som hjelper neglestyrken eller forhindrer at de sprekker.

 

Neglene er rett og slett ekstremt tynne, den "strukturelle styrken" på neglene er nok bra i forhold til andre negler sett i forhold til tykkelsen.

 

Edit; Jeg vet at det finnes "sminkeprodukter" som styrker neglene, men hva som er bra vet jeg ikke. Vet heller ikke hva som finnes i Norge. Kan jo søke på nett, men stoler på forumet her og vil ikke lese gjennom en haug av reklame når jeg søker. Kanskje det finnes en slags neglelakk til formålet? Den må dog være gjennomsiktig siden dette er en gutt som går på barneskolen. Mobbing er verre enn dårlige negler :mellow:

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Takk takk. Fint med et svar som ikke sier noe om vitaminmangel :p Er det noen du kjenner som har testet den? Var ganske så billig så blir nok å teste den alikevel, skader ikke. Jeg var redd for at man måtte kjøpe noe greier som kostet mange hundre kroner :)

 

Da gjenstår problemet med å overbevise en guttunge å ta på "neglelakk" :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...