padrepio Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Har ingen peiling på verken høyttalere eller forsterker. Prøvd å lese meg opp på egenhånd, men er redd for å bestille feil. Elipson Planet L Kjøpte disse utelukkende for utseendet. De er for øyeblikket koblet fra pc gjennom gamle anlegget mitt Da denne snart går, ønsker jeg meg en ny forsterker. Eneste jeg skal bruke den til er for å lyd fra pc til høyttalerne. Ute etter en som gir best mulig lyd til høyttalerne på minst mulig plass. Om høytalerene System: 2 ways Frequency range (+/- 3dB): 48 - 20000 Hz Impedance: 6 O Sensitivity: 90 dB Max music power: 60 Watts Terminal type: Single wiring Terminal finish: Silver plated Internal wiring: 99,99% OFC Enclosure: Bass Reflex Setter pris på all hjelp jeg kan få. Både forslag til hva jeg skal kjøpe og hva jeg skal se etter. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Prisklasse?2000 eller 5000? Lenke til kommentar
padrepio Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2016 2000. Skal brukes til spotify og gamle filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå