Dilbertine Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Hei, Jeg har en Opel Vectra 2008 stasjonsvon som jeg skal bytte drivledd (ytre høyre) på. Har noen spørsmål rundt dette jeg håpet noen inne her kunne hjulpet meg med. Bestilte et drivledd over nett som viste seg å være feil, låseringen som skal inn var forskjellig plassert på det nye ift det gamle leddet. Nå har jeg bestilt enda et nytt et men har ingen anelse om hvor denne låseringen er plassert i denne varen heller så jeg får bare vente å se hva jeg får. Min bil (Reg: DL84502) Jeg har sjekket informasjon opp mot , reg nummer, chassisnummer, Ytre diameter, innvendig og utvendig fortanning samt at jeg ser utifra bildet på produktet at låseringen ser lik ut som mitt gamle ledd. Jeg klarer ikke å se hvor den er plassert da det ikke er noen detaljtegninger tilgjengelig av den (irriterende). Her er mine spørsmål: 1) På bakgrunn av ovenfor nevnte punkter som jeg har sjekket dette nye drivleddet opp mot, kan jeg føle meg trygg på at det er det rette? 2) Kan noen fortelle meg hva diameter på tettningsring skal være for? Kan jo ikke være låseringen da den er for liten til det. Her er linken til var jeg bestilte: http://www.reservede...kf-7614688.html Lenke til kommentar
Indian Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Vanskelig å forstå hva du mener. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Det hadde hjulpet med link til begge drivleddene. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Å gi noen garanti på at delene du bestiller er riktig kan vi ikke gjøre. Tetningsringen er simmeringen på innsiden hjullageret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå