AfterGlow Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 WSD-F10 takler de fleste forhold.Casio slipper sin første smartklokke - og den blir en hardhaus Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Nesten så jeg begynner å angre på Kairos hybrid-klokke pre-orderen min.... 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Det hadde vært fint om dere har kunnet funnet ut batteri tid på slike klokker. Edit : Sjekket det litt nærmere : Ca 1 dags bruk i fargemodus med alle sensorer på, langt mer i monokrom settings : Why? Well colour displays sap battery life, and instead of the single day usage from the main screen, using the monochrome screen ups battery life to a month. Endret 22. mars 2016 av Malvado 2 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Gikk inn på produsentens side... temmelig imponerende klokke! Men akkurat som alle andre "smarte" 1-genereasjons klokker så sliter den med de samme problemene: sær ladeløsning og elendig batteritid og at den er for stor. Dette "ca 1 dag" tullet er egentlig uholdbart. På den positive siden så er den vanntett. Kort og greit så vil det nok ta 2-3 generasjoner med slike klokker før produsentene finner ut av alle kjedelige feil og mangler, samt så må en ny batteriteknologi komme på banen siden li-po-ion har ikke mye mer å by på. Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Gikk inn på produsentens side... temmelig imponerende klokke! Men akkurat som alle andre "smarte" 1-genereasjons klokker så sliter den med de samme problemene: sær ladeløsning og elendig batteritid og at den er for stor. Dette "ca 1 dag" tullet er egentlig uholdbart. På den positive siden så er den vanntett. Kort og greit så vil det nok ta 2-3 generasjoner med slike klokker før produsentene finner ut av alle kjedelige feil og mangler, samt så må en ny batteriteknologi komme på banen siden li-po-ion har ikke mye mer å by på. Hvorfor ikke bare kjøpe Garmin Vivoactive? Har alt og kan alt denne klokka kan men har skikkelig batteritid. 1 Lenke til kommentar
flinx Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Nesten så jeg begynner å angre på Kairos hybrid-klokke pre-orderen min.... Jeg ville kansellert den. Jeg har fulgt med på Kairos en del, og de klarer ikke å levere hverken kvalitet eller kvantitet. De er altfor små. I tillegg blir det så som så med programvareoppdateringer. Da er det bedre å satse på kjente merkeleverandører som Casio og andre, pluss at Android Wear oppdateres fra Googles side og dermed er du garantert støtte. 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg investerte i en Garmin Fenix 3 Sapphire. Det er også en solid klokke, og den har meget god batteritid. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Gikk inn på produsentens side... temmelig imponerende klokke! Men akkurat som alle andre "smarte" 1-genereasjons klokker så sliter den med de samme problemene: sær ladeløsning og elendig batteritid og at den er for stor. Dette "ca 1 dag" tullet er egentlig uholdbart. På den positive siden så er den vanntett. Kort og greit så vil det nok ta 2-3 generasjoner med slike klokker før produsentene finner ut av alle kjedelige feil og mangler, samt så må en ny batteriteknologi komme på banen siden li-po-ion har ikke mye mer å by på. Hvorfor ikke bare kjøpe Garmin Vivoactive? Har alt og kan alt denne klokka kan men har skikkelig batteritid. fordi alle klokker idag er 1-gen klokker med tragisk ytelse på en eller annen måte. Denne klokken du henviser har bla.a en begrensning på 10 timer med GPS. Tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg