Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fra ISDN til Analog linje

Anbefalte innlegg

kan jeg si opp ISDNen min for så og gå tilbake til bare å ha analog linje i huset...

fattern syntes det er litt for jævlig å betale for ISDN og Bredbånd...

(en av de store grunnene til at jeg ikke får det)

jeg har bare hørt det at om du sier opp ISDNen så sitter man igjen med ingenting..

eller om det er noen som har noen jævlig gode argumenter mot min fars ruling av huset :grumpy: , sånn at jeg kan få meg ADSL...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk at faren din har et poeng. Jeg gikk også fra ISDN tilbake til analog tele-abonement samtidig som jeg fikk bredbånd.

Angrer ikke, sparer noen hundrelapper i måneden for både abonnements avgift og tellerskritt.

Det gikk helt fint uten ISDN, men jeg måtte ut med gebyr for opprettelse av ny abonnement. 990,- NOK ....

Jeg har spart de pengene inn for lenge siden.

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk at faren din har et poeng. Jeg gikk også fra ISDN tilbake til analog tele-abonement samtidig som jeg fikk bredbånd.

Angrer ikke, sparer noen hundrelapper i måneden for både abonnements avgift og tellerskritt.

Det gikk helt fint uten ISDN, men jeg måtte ut med gebyr for opprettelse av ny abonnement. 990,- NOK ....

Jeg har spart de pengene inn for lenge siden.

Noen hundrelapper i måneden?

Hvor mange ISDN linjer hadde dere da?

Det skiller 80,- på analog og ISDN.

Men det skal vel gå greit å gå fra ISDN til analog linje.

Endret av SpritHansi
Lenke til kommentar

Er ikke noe problem å gå fra ISDN til analog...har selv gjort det.

Det er ikke noe behov for 2 linjer sålenge en har bredbånd.

Var ikke det grunnen for at ISDN ble lansert?

Snakk i telefonen mens du surfer!

Nei det er bare en vanesak og jeg har ikke opplevd at jeg snakker i telefonen og en annen prøver å ringe til meg. Er det viktig så ringer nok personen tilbake eller på mobilen.

Kjør igang og overtal fatteren din. Si at dere sparer mange penger på tellerskritt som ikke er brukt osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...