geita_ Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Man burde vell egentlig vurdere deportering/fengsling av folk som er for flerkultur med muslimer. Nå legger du kun ut åte som folk skal bite på. (Å jeg biter ) Det er helt klart at den massive innvandringen europa ser nå skaper store problemer, men vi kan ikke bare hive ut alle sammen, det er ikke realistisk engang. Tenk sanksjonene som hadde kommet vår vei om vi hadde massedeportert alle sånn som du foreslår. Alle slags menneskerettighets organisasjoner hadde jo gått i knestående om norge (med den posisjonen vi har hatt innenfor det feltet) plutselig hadde gjort noe sånt. Jeg kan godt skjønne frustrasjonen , jeg synes det er fryktelig selv å se hvordan dette kan komme til å ende on noen år hvis ikke grep blir tatt. Men det er altså forskjell på å barbere seg å og skjære av seg huet . Selvfølgelig er det mulig, under 2 verdenskrig flyttet store folkemengder seg rundt om i europa på fots så bare tenk hvor mye enklere det vil være nå til dags med moderne transportmidler. Og når det kommer til folk som skal argumentere for multikultur med muslimer er dem like skyldig i dødsfallene og voldtektene som har skjedd siden denne importen begynte, hadde de ikke stemt for politikere som har en sånn politikk så ville mye bullshit vært unngått. Endret 23. mars 2016 av geita_ 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Så langt har de lagt skylden på Belgias utenrikspolitikk, på USA, på Donald Trump... hvor langt må man egentlig ha huet opp i ræva for å legge skylden på som utfører handlingen og deres voldelige ideologi? 3 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hodet opp i ræva? Bare se på den her: (LOL Warning) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Det vil aldri få politikerne med på å gjøre det. Det er helt utelukket. Skulle det være den minste mulighet for å få kastet ut alle muslimer(!) - måtte det et regime lignende Hitler sitt. For at det kunne skje. Det går bare ikke, Jo, det kan skje - hvis tilstanden i europa blir dårlig nok. Mulsimer er akademikere, de er politikere også, det kjenner vi her fra hjemme. Med hun..(klarer ikke lære/huske navnene) i Ap og han i Venstre. Feks. Ja selv i Frp finnes vel muslimer. Det skal vanvittig mye til før det kan være mulig.med et vedtak om å sende ut alt som er muslimer fra Europa. de kan jo finne på å si at de har konvertert, til kristendom eller blitt ateister. Hva skal man gjøre da? Tro på dem? Regne med de bløffer? Bestemme å sende ut alt av arabisk opprinnelse uansett hva de sier? Men dette er farlig sfa den stemningen som piskes opp, når terror-aksjonene fortsetter å skje. Vi ser allerede hvordan ekstreme høyre partier fosser fram. Er det kanskje best om det går den veien? Best for alle parter på sikt? Er vi tjent med at det blir en slik utvikling for Europas del? Hvilket Europa kan vi ende opp med da? Hvordan blir det for oss i fortsettelsen? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Nå skal regjeringen gi politiet utvidede fullmakter.Først skaper myndighetene våre problemet, og så tilbyr de oss løsningen, og alt vi må gjøre, er å gi opp vår trygghet, identitet, frihet, velferdsstat, demokrati og kultur i flerkulturismens navn.WHAT A DEAL! Endret 23. mars 2016 av misanthrope 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Vi må gå tilbake til et autoritært europa, fritt for "white guilt" og import av migranter. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Det som er ekstra bekymringsfult, det er at mange politikere nå vil bruke denne tragiske hendelsen som et påskudd til å utvide staten sin makt. De vil argumentere for at man må innføre lover og regler som innskrenker individets rettigheter, under det påskudd om at det er mtp sikkerhet. Vent og se. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Ifølge VG så er det kommet frem at to av terroristene var brødrepar og tidligere tunge kriminelle. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Det som er ekstra bekymringsfult, det er at mange politikere nå vil bruke denne tragiske hendelsen som et påskudd til å utvide staten sin makt. De vil argumentere for at man må innføre lover og regler som innskrenker individets rettigheter, under det påskudd om at det er mtp sikkerhet. Vent og se. Det skjer allerede nå, som jeg skrev om et par poster over Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Det skjer allerede nå, som jeg skrev om et par poster over Ja jeg så det etterpå, leste ikke hele tråden før jeg kastet meg over tastaturet. Lenke til kommentar
Harryen Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Det jeg tror desverre må til, er en terroraksjon der tusenvis blir drept. Ikke 50-100. Først da tror jeg det skjer noe drastisk. Hvor mange angrep har USA hatt i landet siden 9/11? Jeg kommer ikke på noen nevneverdige. De skjerpet sikkerheten i landet drastisk mye. Det må Europa og gjøre. Det er lettere å komme seg fra Midtøsten til Europa enn til USA i tillegg. Dessuten har mange av disse terroristene bodd i sine respektive land i mange år før det først smeller... På 1990 tallet: 18 terror angrep. På 2000 tallet: 19 terror angrep. Så langt på 2010 tallet: 20 terror angrep. Hvor mye sikrere ble USA etter 9/11? Og er det egentlig muslimene som er så farlig? Eller er det bare det media blåser opp? , http://thinkprogress.org/world/2015/01/08/3609796/islamist-terrorism-europe/ Denne statistikken her ekstremt dårlig, og teller bevist etter antall terrorangrep, uten engang å prøve å nyansere midler. Med det så vil basker grupper som driver hacking, miljøgrupper som senker hvalskip, og lignende ender opp i statistikken. Hvis man derimot ser på antall døde, og viljen til å angripe sivile mål, slik som vi nettopp har sett, og som vi vil se mer av, så er islamsk terrorisme en klasse for seg selv. Dette kan ikke lenger bortforklares, og slik villedning har begynt å bli beskrevet som "the regressive left". Den regressive venstresiden. http://www.tino.us/2011/02/islamists-caused-overwhelming-majority-of-terrorist-deaths-in-europe-during-last-decade/ 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Man burde vell egentlig vurdere deportering/fengsling av folk som er for flerkultur med muslimer. Haha du titter frem ifra fjøset ja. Så du tør det altså. Er vel tryggest å bare lukke og låse igjen stabburet der med tanke på alle de skumle utlendingene som herjer landet vårt. Pingler som deg hadde ikke overlevd i ett kvarter i Oslo, og Oslo hadde ikke holdt ut mer enn ett kvarter med deg. Det går liksom i rase alltid uansett, monodiskutant. Endret 23. mars 2016 av Thoto79 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Vi må gå tilbake til et autoritært europa, fritt for "white guilt" og import av migranter. Du og Islamistene har jaggu samme mål når alt kommer til alt dere jo. Flørter med totalitære regimer og har ett tankegods som tilhører fortiden som typisk innebærer absolutter, sånn som at man er med oss eller så er man mot oss. Samme fascist ulla begge deler, hatefulle jævler som fortjener hverandre. Velbekomme. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Det som er ekstra bekymringsfult, det er at mange politikere nå vil bruke denne tragiske hendelsen som et påskudd til å utvide staten sin makt. De vil argumentere for at man må innføre lover og regler som innskrenker individets rettigheter, under det påskudd om at det er mtp sikkerhet. Vent og se. Intet behov for å vente, ettersom overvåkningspolitiet har ventet nettopp på en slik andledning. http://www.nettavisen.no/nyheter/erna-solberg-vil-utvide-politiets-fullmakter/3423206193.html Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Pro tip, om du ønsker å vite hva noen mener om noe annet enn det de har skrevet om, så spør, ikke fabriker egne fantasier. AtW Pro tip, om du ikke ønsker å bli slengt skjellsord etter så ikke kritiser uten å ha en egen løsning. En slik holdning taler for seg selv, du er ikke mannen jeg kommer til å spørre om råd for hvordan man diskuterer ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Har libertinius bestemt seg for å kaste liberlismen sin på dynga? AtW 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Det som er ekstra bekymringsfult, det er at mange politikere nå vil bruke denne tragiske hendelsen som et påskudd til å utvide staten sin makt. De vil argumentere for at man må innføre lover og regler som innskrenker individets rettigheter, under det påskudd om at det er mtp sikkerhet. Vent og se. I know, prøvde å argumentere litt for disse farene rundt det hele der vi begynner å oppgi vår egen frihet og går over lik for å unngå og føle oss engstelige. Og med det ender vi akkurat der de ønsker at vi vil ende, herjet av en fryktkultur og med en innskrenket frihet. Det vil aldri bli verdt det. Dette må gjøres med holdningsskapende arbeid og en spisset innsats mot religiøse totalitære regimer og å slå ned militært alle steder der noe Islamsk kalifat begynner å spire opp. Vi trenger ikke å flytte noen religionskrig inn i eget reir, her må det gjøres på andre måter som bunner i respekt for hverandre. Endret 23. mars 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Intet behov for å vente, ettersom overvåkningspolitiet har ventet nettopp på en slik andledning. http://www.nettavisen.no/nyheter/erna-solberg-vil-utvide-politiets-fullmakter/3423206193.html Selvsagt, opp med en hånd alle som er overrasket. "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety." ~ Benjamin Franklin Jeg for en er mye mer redd for maktkåte politikere enn terrorister. Endret 23. mars 2016 av Slettet+2534 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Intet behov for å vente, ettersom overvåkningspolitiet har ventet nettopp på en slik andledning. http://www.nettavisen.no/nyheter/erna-solberg-vil-utvide-politiets-fullmakter/3423206193.html Selvsagt, opp med en hånd alle som er overrasket. "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety." ~ Benjamin Franklin Jeg for en er mye mer redd for maktkåte politikere enn terrorister. Evnt, redd for påvirkningskraften terroristene har på lettledede/lettskremte nordmenn og da igjen hva det kan føre til av forhastede politiske løsninger og utvidede fullmakter. Når det er sagt har jeg stor forståelse for at PST må ha tilgang til de verktøy de trenger for å kunne skjerme befolkningen ifra de hjernevaskede, men det må aldri gå utover vår egen personlig frihet. Da går vinnionga opp i spinninga og det hele ender som en fallitt erklæring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå