Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det er vel en vesentlig forskjell ved muslimer kontra jøder når man snakker om risikofaktor for hvem som er mest sannsynlig til å utføre terror.

 

Så man skal kaste ut hele folkegrupper basert på hvor stor risiko deres gruppe har for å utføre kriminalitet, er det det du mener?

 

AtW

 

 

Det har jeg ikke sagt. Jeg bare sier at sammenligningen din ikke fungerer. Jøder har ingenting med terror å gjøre.

Og hele grunnen til å nekte muslimer innreise var for å beskytte befolkningen mot potensiell terrorisme.

 

 

Nei, det stemmer ikke helt.

Det har blitt bevist uten noen form for tvil at Israel ( eller la oss si den Israelske Stat ) faktisk støtter terrorisme i en rekke arabiske land nettopp pga verdien dette har for å destabilisere samfunnene og dermed makten. Denne holdningen og måten de har behandlet Palestinerne på med støtte fra land som USA og en rekke Europeiske land har vært med på å danne grunnlaget for mye av det vi ser i dag.

Jeg frykter faktisk selv at om Trump kommer til makten i USA at vi kan ende opp med en 3dje verdenskrig der man ser at Europa og andre stormakter går til krig mot Muslimene og at dette igjen vil spre terror og frykt i våre egne land. Sluttresultatet vil trolig bli Amerikansk kontroll over viktige ressurser , destabilisering av mange av landene som var i ferd med å utvikle seg i riktig rettning og et Europa som mister svært mye som vi har kjempet for i mange mange år.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er vel en vesentlig forskjell ved muslimer kontra jøder når man snakker om risikofaktor for hvem som er mest sannsynlig til å utføre terror.

 

Så man skal kaste ut hele folkegrupper basert på hvor stor risiko deres gruppe har for å utføre kriminalitet, er det det du mener?

 

AtW

 

 

Det har jeg ikke sagt. Jeg bare sier at sammenligningen din ikke fungerer. Jøder har ingenting med terror å gjøre.

Og hele grunnen til å nekte muslimer innreise var for å beskytte befolkningen mot potensiell terrorisme.

 

 

Nei, det stemmer ikke helt.

Det har blitt bevist uten noen form for tvil at Israel ( eller la oss si den Israelske Stat ) faktisk støtter terrorisme i en rekke arabiske land nettopp pga verdien dette har for å destabilisere samfunnene og dermed makten. Denne holdningen og måten de har behandlet Palestinerne på med støtte fra land som USA og en rekke Europeiske land har vært med på å danne grunnlaget for mye av det vi ser i dag.

Jeg frykter faktisk selv at om Trump kommer til makten i USA at vi kan ende opp med en 3dje verdenskrig der man ser at Europa og andre stormakter går til krig mot Muslimene og at dette igjen vil spre terror og frykt i våre egne land. Sluttresultatet vil trolig bli Amerikansk kontroll over viktige ressurser , destabilisering av mange av landene som var i ferd med å utvikle seg i riktig rettning og et Europa som mister svært mye som vi har kjempet for i mange mange år.

 

 

Din antisemittist! ~En eller annen Jøde.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg du bedriver en meningsløs argumentasjon. Istedenfor å "fordømme" terroristene sitter du her og forsvarer Islam? Ha litt respekt mot de som har omkommet idag. 

 

 

 

Om jeg skulle dø i en terroraksjonn hadde jeg funnet det langt mer respektløst at folk skulle scoret billig politisk mynt på det med ekstreme forslag som å stenge hele religiøse grupper ut av europa enn det jeg skriver.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nå synes jeg du bedriver en meningsløs argumentasjon. Istedenfor å "fordømme" terroristene sitter du her og forsvarer Islam? Ha litt respekt mot de som har omkommet idag. 

 

 

 

Om jeg skulle dø i en terroraksjonn hadde jeg funnet det langt mer respektløst at folk skulle scoret billig politisk mynt på det med ekstreme forslag som å stenge hele religiøse grupper ut av europa enn det jeg skriver.

 

AtW

 

Nå var det ikke det jeg siktet til, eller har sagt engang. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Europa har tatt tusenvis av år å utforme. Dette har skjedd ved at europeere har utviklet språk, teknologi og vitenskap, kultur og tradisjoner gjennom generasjoner. Og dette vil du la rasere ved å drite i eget reier ved å ta inn folk som bor i land der de fortsatt bor i møkkhytter? Hvor historieløs går det an å være?

 

 

Hvor historieløs går det an å være spør mannen som vil utestenge en hel religiøs gruppe, man trenger ikke å gå mer enn hundre år tilbake for å se konsekvensen av den type tankegods.

 

Så hvorfor er du her fortsatt frihetens regn? Du som mann burde vært kastet ut av europa, det er jo menn som er det store problemet, vi må sikre våre borgere.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nå synes jeg du bedriver en meningsløs argumentasjon. Istedenfor å "fordømme" terroristene sitter du her og forsvarer Islam? Ha litt respekt mot de som har omkommet idag. 

 

 

 

Om jeg skulle dø i en terroraksjonn hadde jeg funnet det langt mer respektløst at folk skulle scoret billig politisk mynt på det med ekstreme forslag som å stenge hele religiøse grupper ut av europa enn det jeg skriver.

 

AtW

 

Nå var det ikke det jeg siktet til, eller har sagt engang. 

 

 

Så hvilke konkrete uttalelser er det du sikter til?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Det er vel en vesentlig forskjell ved muslimer kontra jøder når man snakker om risikofaktor for hvem som er mest sannsynlig til å utføre terror.

 

Så man skal kaste ut hele folkegrupper basert på hvor stor risiko deres gruppe har for å utføre kriminalitet, er det det du mener?

 

AtW

 

Ja takk :)

 

Ut med hele gjengen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Europa har tatt tusenvis av år å utforme. Dette har skjedd ved at europeere har utviklet språk, teknologi og vitenskap, kultur og tradisjoner gjennom generasjoner. Og dette vil du la rasere ved å drite i eget reier ved å ta inn folk som bor i land der de fortsatt bor i møkkhytter? Hvor historieløs går det an å være?

 

 

Hvor historieløs går det an å være spør mannen som vil utestenge en hel religiøs gruppe, man trenger ikke å gå mer enn hundre år tilbake for å se konsekvensen av den type tankegods.

 

Så hvorfor er du her fortsatt frihetens regn? Du som mann burde vært kastet ut av europa, det er jo menn som er det store problemet, vi må sikre våre borgere.

 

AtW

 

 

Om en gruppe mennesker ødelegger for Europa, så burde det ikke være noen grunn til å kaste dem ut nei. Og nei, menn er ikke noe problem. Har du blitt hjernevasket av radikale feminister eller? Hadde det ikke vært for menn så hadde ikke Europa vært det siviliserte menneskets vugge som det er, men du hadde vært slave i en eller annen Kalifat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Din antisemittist! ~En eller annen Jøde.

 

 

Der bommer du kraftig.

Jeg prøver faktisk å skille mellom en stat og dets befolkning og eventuelt religiøse spredning , jeg tror ikke at samtlige som bor i Israel ønsker det kaos som skjer nå , men at Israel har mye makt og innflytelse hos ekstremiste grupperinger bør ikke overraske noen som helst.

Lenke til kommentar

Stoltenberg skriver på twitter:

 

"Dark morning here in Brussels.

My thoughts are with those affected and the Belgian people. We stand together with our Ally Belgium."

 

Burde det ringe noen bjeller for at dette kan være konsekvenser av en politikk han selv er ansvarlig for?

 

 

Politikere har som regel ingen samvittighet. Det samsvarer med det å være psykopat.

 

Stoltenberg sitt svar er standardisert politikeruttalelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Dette er islam i praksis!

 

Dette er religionsutøvelse i sin mest ekstreme form.  Dette er handlinger begått av mennesker som har den samme troen som muslimene du ser hver dag, i gata, på bussen, på jobben.  Avstanden er kanskje ikke så stor som man skulle tro, fra "hverdagsislam", til handlinger slik som de vi har sett i Brussel i dag.

 

Den jevne muslim aksepterer stilltiende det som skjer.  Det er problematisk.  Jeg kan ikke huske å ha hørt om forsamlinger av titusenvis av muslimer som demonstrere mot terroraksjoner.

 

Det er en oppblomstring av radikal islam i Norge.  Min mening er at disse bør interneres, før det skjer noe.  Jeg håper og tror at europa er i ferd med å våkne, og at det allerede nå legges planer for hvordan man kan få kontroll med denne kreftsvulsten av en religion.

Nå er du helt på bærtur. Islam i praksis? Jevne muslim aksepterer det? En jevn muslim anser ikke terrorister som muslim. 

Dreper du et menneske, har du drept en hel nasjon, det sier Islam. Dette er bare noen idioter som tolker ting feil og blir ekstremister. Jihad handler om selvforsvar.Det hadde hver og en av dere gjort, hvis noen skulle angrepet deres eller deres familie. Men den blir feiltolket, og noen jævla idioter ekstremister gjør idiotiske handlinger basert på det. Men de er ikke muslimer, selv om de anser seg for å være muslim.

 

Og hvor har du det fra at jevne muslim aksepterer det som skjer? Vet du hvor vondt jeg har det akkurat nå? 

Hvert og et menneske med litt fornuft får vondt av dette, uavhengig av religion. Tror du er så blind av hele situasjonen, at du vil bare legge skylden på noen,. 

 

Det er typ noen hundre tusen islamistiske terrorister i verden. IS, Al-shabaab, al queda, osv. Det er snakk om flere hundre tusen som føckings utøver vold for å få det som de vil. Noen vil hevde at de "kjemper", men det ordet er å ilegge dem status som legitime soldater, hvilket de ikke er når de bomber sivile og kidnapper små barn (som de attpåtil manipulerer til å slåss for dem).

 

Det er enda flere som støtter dem ideologisk. Research er blitt gjort på det, og det er snakk om millioner av muslimer som basically legitimerer jihad. Og enda flere er fundamentalister, i den grad at de er helt for dødsstraff for å forlate religionen, steining av damer, føck.

 

HVorfor i helvette duller vestlige liberalere med den fordømte religionen?

Endret av satanspawn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Din antisemittist! ~En eller annen Jøde.

 

 

Der bommer du kraftig.

Jeg prøver faktisk å skille mellom en stat og dets befolkning og eventuelt religiøse spredning , jeg tror ikke at samtlige som bor i Israel ønsker det kaos som skjer nå , men at Israel har mye makt og innflytelse hos ekstremiste grupperinger bør ikke overraske noen som helst.

 

 

Jeg tror du misforstår. Jeg sier ikke at du er en antisemittist, men viser til at rasismekortet dras over en lav sko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Din antisemittist! ~En eller annen Jøde.

 

 

Der bommer du kraftig.

Jeg prøver faktisk å skille mellom en stat og dets befolkning og eventuelt religiøse spredning , jeg tror ikke at samtlige som bor i Israel ønsker det kaos som skjer nå , men at Israel har mye makt og innflytelse hos ekstremiste grupperinger bør ikke overraske noen som helst.

 

 

Jeg tror du misforstår. Jeg sier ikke at du er en antisemittist, men viser til at rasismekortet dras over en lav sko.

 

 

Ok , den kan jeg være enig med deg om :)

Ganske irriterende at så mange mennesker kan gå til å hate en stor mengde uskyldige mennesker som har ingen verdens ting med dette å gjøre annet enn at de deler noe av den samme troen...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Europa har tatt tusenvis av år å utforme. Dette har skjedd ved at europeere har utviklet språk, teknologi og vitenskap, kultur og tradisjoner gjennom generasjoner. Og dette vil du la rasere ved å drite i eget reier ved å ta inn folk som bor i land der de fortsatt bor i møkkhytter? Hvor historieløs går det an å være?

 

 

Hvor historieløs går det an å være spør mannen som vil utestenge en hel religiøs gruppe, man trenger ikke å gå mer enn hundre år tilbake for å se konsekvensen av den type tankegods.

 

Så hvorfor er du her fortsatt frihetens regn? Du som mann burde vært kastet ut av europa, det er jo menn som er det store problemet, vi må sikre våre borgere.

 

AtW

 

 

Om en gruppe mennesker ødelegger for Europa, så burde det ikke være noen grunn til å kaste dem ut nei. Og nei, menn er ikke noe problem. Har du blitt hjernevasket av radikale feminister eller? Hadde det ikke vært for menn så hadde ikke Europa vært det siviliserte menneskets vugge som det er, men du hadde vært slave i en eller annen Kalifat.

 

 

Det er bare å se på statistikken det, menn er mye mer overrepresentert på kriminalitet vs kvinner enn muslimer er vs ikke-muslimer.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Det meste med Europeiske sosiale og sikkerhetsproblemer kan spores til innvandringen av ikke-vestlige. Ta Sveriges voldtektsepedemi f.eks.

"spores til innvandringen av ikke-vestlige" hvorfor ikke bare skrive MUSLIMER, så kaller vi en spade for spade?

 

 

Men der kalte du akkurat en spade for en gaffel. En spade for en spade er Islamister, ikke muslimer. Muslimer er jo alle mulige folk med alle mulige holdninger, Islamistene derimot er kapable til dette vi ser igjen idag og er også de eneste skyldige og de vi må konsentrere oss om å få bukt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...