Fotoskrulla Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Trodde først jeg hadde fått tunellsyn etter gårdagens... Moro med slike bilder, og s/hv for min del. Silhuetter og former i motlys, gir ofte severdige resultater. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Trodde først jeg hadde fått tunellsyn etter gårdagens... Moro med slike bilder, og s/hv for min del. Silhuetter og former i motlys, gir ofte severdige resultater. Hehe..du har vel litt hangover du i dag? Jeg satt og myste på Cubabildene mine i går kveld, det er jo ganske mange av dem, og en ser dem plutselig litt annerledes når det går litt tid. Dette hadde jeg ikke lagt noe ekstra merke til egentlig, men i går talte det til meg. Håper du har ei fin påske med familien rundt deg, at du får tatt med barnebarn på fototur. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Vellykket komposisjon, fin balanse mellom lyse og mørke partier. Personen godt plassert i bildet. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Her ramler jeg ned på V2 i svarthvit som jeg synes passer best her i spillet mellom lys og skygger. Jeg har mine tvil om hvorvidt den palma står i Ålesund eller omegn. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Håper du har ei fin påske med familien rundt deg, at du får tatt med barnebarn på fototur. I lige måde, og kos deg med dine:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Vellykket komposisjon, fin balanse mellom lyse og mørke partier. Personen godt plassert i bildet. Mvh Ragnar Takk takk Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Her ramler jeg ned på V2 i svarthvit som jeg synes passer best her i spillet mellom lys og skygger. Jeg har mine tvil om hvorvidt den palma står i Ålesund eller omegn. Roar Hei Roar! Spørs hva du mener med omegn da...verden er jo ikke så stor...men Cuba er vel litt langt unna likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 To flotte bilder hvor jeg har vansker med å velge , så ja takk begge deler . Fin komp med fine farger og fint lys . Det eneste pirket fra min side er at de heller ned mot høyre side og at skyggepartiene kunne vært lyst opp en tanke . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg