Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Påskevær langs Oslofjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Åhh! Så fint dere har det da! Her er det bare regn og grått og trist. G Koselige bilder, God påske til deg og fruen også! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Fotoskrulla skrev (På 21.3.2016 den 18.40): Åhh! Så fint dere har det da! Her er det bare regn og grått og trist. G Koselige bilder, God påske til deg og fruen også! Takk for kommentaren Helene, og god påske til deg og hele familien. Været er som regel skiftende, det er meldt dårligere vær her senere i påskeuken, mens det ser ut til at Ålesundtrakter kan få bedre vær etter hvert. (Ifølge Yr) Skj Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Stillhet oser ut av bilde--flott bilde Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 karoald skrev (På 21.3.2016 den 19.48): Stillhet oser ut av bilde--flott bilde Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Meget lokkende omgivelser, i beste atmosfære. Riktig god påske ønskes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Et nydelig bilde med påskestemning og ro . En god påske til deg og dine ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Båten som det muligens er laga landingsplass til her var kanskje på tur eller har ikke kommet seg på vannet enda da du var der. Påska er jo gjerne båtpussedagene. Det er kanskje kjerringa som måtte ta modelljobben og ble plassert perfekt plassert på kanten av hølet som fint blikkfant i bildet. Skulle jeg si noe om kompen så ville jeg tatt en beskjæring oppe så det blå innramma hølet oppe til høyre forsvant. Bildet taper slett ikke på at det blir tett der oppe og at bildet blir en tanke mer panoramaformet. I påskehilsenen i V2 ville jeg tatt en beskjæring oppe - antagelig slik at ovre bildekant ender litt uti vannet. Men skriv gjerne det på synse og smakskonto'n min. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Trond Olav Løkken skrev (På 21.3.2016 den 22.34): Meget lokkende omgivelser, i beste atmosfære. Riktig god påske ønskes! God påske Trond, og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Alec Ask skrev (På 21.3.2016 den 22.36): Et nydelig bilde med påskestemning og ro . En god påske til deg og dine ! Mvh Alec God påske Alec, og takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Roar Kneppen skrev (På 22.3.2016 den 11.07): Båten som det muligens er laga landingsplass til her var kanskje på tur eller har ikke kommet seg på vannet enda da du var der. Påska er jo gjerne båtpussedagene. Det er kanskje kjerringa som måtte ta modelljobben og ble plassert perfekt plassert på kanten av hølet som fint blikkfant i bildet. Skulle jeg si noe om kompen så ville jeg tatt en beskjæring oppe så det blå innramma hølet oppe til høyre forsvant. Bildet taper slett ikke på at det blir tett der oppe og at bildet blir en tanke mer panoramaformet. I påskehilsenen i V2 ville jeg tatt en beskjæring oppe - antagelig slik at ovre bildekant ender litt uti vannet. Men skriv gjerne det på synse og smakskonto'n min. Roar Hei Roar, en fotomodell må en jo ha engang i blant, og kona blir da et takknemlig objekt. Litt for tidlig for båt på vannet mange steder, båtpussen er ikke ferdig over alt. Jamenn har jeg ikke allerede en versjon med beskjæring slik du foreslår, men krone/mynt avgjørelse ble denne versjonen som ble lagt ut. (Men beskjæringversjonen er nok vel så god) I V2 har jeg ikke lagt så stor vekt på finpuss og etterbehandling, bare ment som en liten påskehilsen til Bildekritikkseere, - og til deg og fruen ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg