Gå til innhold

Påskevær langs Oslofjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhh! Så fint dere har det da! Her er det bare regn og grått og trist.

G

Koselige bilder, God påske til deg og fruen også! :)

Takk for kommentaren Helene, og god påske til deg og hele familien. Været er som regel skiftende, det er meldt dårligere vær her senere i påskeuken, mens det ser ut til at Ålesundtrakter kan få bedre vær etter hvert. (Ifølge Yr)

Skj

Lenke til kommentar

Båten som det muligens er laga landingsplass til her var kanskje på tur eller har ikke kommet seg på vannet enda da du var der. Påska er jo gjerne båtpussedagene.

Det er kanskje kjerringa som måtte ta modelljobben og ble plassert perfekt plassert på kanten av hølet som fint blikkfant i bildet.

Skulle jeg si noe om kompen så ville jeg tatt en beskjæring oppe så det blå innramma hølet oppe til høyre forsvant. Bildet taper slett ikke på at det blir tett der oppe og at bildet blir en tanke mer panoramaformet.

I påskehilsenen i V2 ville jeg tatt en beskjæring oppe - antagelig slik at ovre bildekant ender litt uti vannet.

Men skriv gjerne det på synse og smakskonto'n min.

Roar

Lenke til kommentar

Båten som det muligens er laga landingsplass til her var kanskje på tur eller har ikke kommet seg på vannet enda da du var der. Påska er jo gjerne båtpussedagene.

Det er kanskje kjerringa som måtte ta modelljobben og ble plassert perfekt plassert på kanten av hølet som fint blikkfant i bildet.

Skulle jeg si noe om kompen så ville jeg tatt en beskjæring oppe så det blå innramma hølet oppe til høyre forsvant. Bildet taper slett ikke på at det blir tett der oppe og at bildet blir en tanke mer panoramaformet.

I påskehilsenen i V2 ville jeg tatt en beskjæring oppe - antagelig slik at ovre bildekant ender litt uti vannet.

Men skriv gjerne det på synse og smakskonto'n min.

Roar

Hei Roar, en fotomodell må en jo ha engang i blant, og kona blir da et takknemlig objekt. Litt for tidlig for båt på vannet mange steder, båtpussen er ikke ferdig over alt. Jamenn har jeg ikke allerede en versjon med beskjæring slik du foreslår, men krone/mynt avgjørelse ble denne versjonen som ble lagt ut. (Men beskjæringversjonen er nok vel så god)

I V2 har jeg ikke lagt så stor vekt på finpuss og etterbehandling, bare ment som en liten påskehilsen til Bildekritikkseere, - og til deg og fruen !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...