Ogeilert Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Hei alle sammen:) Vurderer å skaffe meg divinity på ps4, men er det noen her som har noen erfaringer med spillet. Har lest at det sammenlignes med blant annet baldurs gate. Det eneste som bekymrer meg litt av det jeg har lest hittil, er at man ikke finner quest markers blant annet, men at man må lete frem oppdragene selv på en måte. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Så vidt jeg kan huske fra PC versjonen får du opp markers over NPC som har noe å si eller som har quest. Jeg er litt usikker på om de kommer opp på kartet. Tror det er noe man kan velge å ha på, eller ikke, i options. Er en stund siden jeg spilte det sist. Men det er et RPG som ikke holder deg i hånda på mange måter. Spesielt under kamper. Spillet er knallbra så bare kjøp Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg storkoste meg helt til lvl 15-ish. Problemet da ble at alt ble superenkelt og du merket ingen progresjon, så jeg stoppet. Det var definitivt verdt pengene jeg brukte, men jeg har jo ikke den minste peiling på hvor stor andel av innholdet jeg egentlig så. Dette var også PC. Ingen aning på hvordan porten er. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Kan ikke si jeg likte det noe særlig. Tutorialen var morsom nok, men etter det trasket jeg rundt i en gørrkjedelig liten småby i en evighet uten å vite hva jeg skulle gjøre. Eller rettere sagt dreier det seg om å løse et mord, og det er rimelig åpenbart hverm som er morderen. Men å finne bevis nok tok vanvittig med tid, og var ikke spesielt morsomt. Etter det dro jeg ut av byen og ble drept gang på gang på gang fordi jeg gikk til "feil" sted, i et spill som skryter av en stor, åpen verden. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Vurderer å skaffe meg divinity på ps4, men er det noen her som har noen erfaringer med spillet. Har lest at det sammenlignes med blant annet baldurs gate. Det eneste som bekymrer meg litt av det jeg har lest hittil, er at man ikke finner quest markers blant annet, men at man må lete frem oppdragene selv på en måte. Nå har de jo oppgradert spillet siden jeg fullførte det på PC, men jeg kan jo dele noen erfaringer alikevel At quests osv ikke var markert og at man måtte lete var helt greit, følg med på dialogene så er det ikke mye leting som trengs. Noen av tingene er delvis kryptiske/ vanskelig å forstå, men det er bare å bruke hodet og tenke litt, det er ikke et spill man løper gjennom som for eksempel Diablo. Er et par negativish ting, men det er bare en ting som trengs å nevnes. Etter man får for eksempel blind spellen så blir det latterlig enkelt, ingenting er en utfordring når man finner riktig kombinasjon av skade, healing og å sette monstrene ut av spill. Tilogmed siste boss var enkel og ble egentlig et ork siden det bare var å spamme spells, heale og gjøre skade de få gangene man traff med meleè eller skadespells. Hvis de ikke har forandret dette så er det egentlig bare historien i spillet som er igjen etter man har spillt noen timer. Historien er dog veldig bra. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg digga det. Det er litt oldschool og du blir ikke holdt like mye i handa som du blir i nyere spill. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Veldig bra i starten men alt for langdrygt. Klarte ikke spille gjennom historien før jeg ble lei. Men hadde det morro i en 30-40timer tenker jeg. Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Takker for svar, litt forskjellige meninger;) Da er det tilbake i tenkeboksen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå