Torhild Jansen Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Frådende hav. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Bølgebilde --fine farger i bølgene. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Bølgebilde --fine farger i bølgene. Takker Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvis du scroller opp og lar øvre bildekant gå såvidt inne i den hvite skya så det grå øverst og den smale blå kilen forsvinner så føler kanskje du som jeg at dybden øker bittelitt grann. Ellers er jo vann et interessant medium å jobbe med fotografisk. God frys og skarphet på brenninger og havskom her. Jeg ville kanskje tatt en beskjæring nede så stråene som stikker opp forsvant for da blir det roligere og renere. Men det går nok mer på synsing og smak enn på det rent fotofaglige. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Hvis du scroller opp og lar øvre bildekant gå såvidt inne i den hvite skya så det grå øverst og den smale blå kilen forsvinner så føler kanskje du som jeg at dybden øker bittelitt grann. Ellers er jo vann et interessant medium å jobbe med fotografisk. God frys og skarphet på brenninger og havskom her. Jeg ville kanskje tatt en beskjæring nede så stråene som stikker opp forsvant for da blir det roligere og renere. Men det går nok mer på synsing og smak enn på det rent fotofaglige. Roar Dine "synsinger" mottas med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg