L_T Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Har byttet ut en Galaxy A3 med en annen Galaxy A3, og på den nye telefonen sluker exchange-tjenester en helt hinsides mengde batteri. Jeg bruker Exchange-server for jobbmail, gmail-appen som var installert fra før, og har lastet ned Outlook for hotmail. Alle de tre har jeg brukt på min gamle Galaxy A3 uten problemer, men nå på den nye telefonen tappes batteriet fra 100 til 60% bare ila natten.... Har/bruker nesten ingen andre apper bortsett fra et bar billettapper og streaming av Netflix ol til chromecast. Ingen snapchat, instagram eller facebook el lign, har slått av alt av bluetooth og sted-tjenester, har slått av 4G.... Noen tips til hva dette kan skyldes! Har prøvd både resetting til fabrikkdata, avinstallere apper og å tømme cache ol... Ingenting hjelper såvidt jeg kan se... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Høres litt overdrevet ut, men skru ned hyppigheten for hvor ofte appene søker opp mot exchange serveren(e). Det kan du gjøre ved å gå inn på kontoinnstillingene i Mail-appen feks, eller kalender. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Prøv å boote den i safe mode. Da deaktiveres alle ekstra apper, og dersom batteriforbruket blir normalt de, vet du at der er noe du har installert som er problemet. Dersom den fortsatt bruker like mye, kan det være feil på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå