123puma Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Hei, jeg skal lede en gym time hvor læreren har bestemt at jeg skal ha HipHop (dans), jeg kan absolutt ingenting om hiphop generelt, og kan egentlig ikke danse i det hele tatt. Så jeg lurer bare på om noen har noen forslag til oppsett til denne gym timen med hiphop, for jeg har virkelig ingen anelse Alle svar tas o mot med stor takknemlighet. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Lær dem kickball change og vis dem at en av de viktige tingene i hip hop er å ha attitude. Dra fram homeboyen i dem. Og sjekk ut han fyren her. Han har mange bra dance lessons i hip hop. Sakte går han også. Endret 21. mars 2016 av Ljóseind Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 En annen enkel teknikk er dougie Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Bra jeg ikke skal delta. Da hadde det blitt chicken-dance for alle penga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå