OKKOKK Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei hei! Dette haster: Hva kan jeg gjøre for å ta opp noe fra TV2 WEB TV? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Slutt å poste i feil kategori. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Slutt å poste i feil kategori. Det er da ikke sikkert det er feil kategori? derimot hadde han en fryktelig irriterende og gal topic. Angående å ta opp fra tv2: Tror det skal gå fint å bruke mplayer til det. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Selvfølgelig er det feil kategori. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Selvfølgelig er det feil kategori. Slik som jeg forstod det vil han ha hjelp til å ta opp fra webtv i linux, og da mener jeg dette er den beste kategorien. Men la oss ikke krange om det da Ooops... var visst andre gang jeg kritiserte deg i dag dette : er ikke menigen å være slem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg