Elyas Machera Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 http://www.hevtollgrensa.no Få regjeringa til å ta til fornuft! Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Huff, ja! For noe totalt tull med så lav tollgrense! Helt ubrukelig. Det skaper bare trøbbel for posten, samt at statskassa ikke blir rikere av den, ettersom administrasjon av hele greia koster minst like mye som den tar inn! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg forstår det slik at den gruppen som river tyngst lobbyvirksomhet mot en heving representerer norske fotobutikker som frykter konkurransen fra Sverige i det de fleste fremkallingsoppdrag har pris på under 200 kr + at et fritak fører til en momsdifferanse på 24%. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 finnes ett par sånne tråder! men for all del! skriv under! Lenke til kommentar
hurst Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 slike ting er forsåvidt greit nok, men når jeg får mail og navnet mitt står oppført på lista deres uten at jeg noensinne har hørt om den blir jeg irritert.. Hater at småunger skal leke seg med andres navn Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Kom igjen skriv under nå! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 send mail! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Skrevet under og sendt mail! :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå