Gå til innhold

X-box live


koffern

Anbefalte innlegg

Vet at dette har blitt tatt opp før, men må bare spørre en gang selv ( det jo kjedelig å kjøpe hvis det ikke går).

 

Jeg har Telenor ADSL 405Kb/s (eller er det kb/s, 405 ifølge itavisen) med 1Gb tak ( :grumpy: )...

 

Vil xbox live funke da? hvis ja, vil det bare funke til jeg har brukt opp kvoten? Hva vil skje etterpå?

 

Takk

Koffern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du akkurat har kjøpt Starter Kitet, er det vel ikke så mange norske servere enda. Jeg TROR det har noe med det å gjøre, men jeg har ikke så peil på sånt. Kjøpte det i Sverige. Men har ingen spill enda som støtter det. Men kommer vel til å skaffe meg Crimson Skies. En ting JEG lurer på: Hvorfor vil ikke EA støtte Xbox Live? irriterende, mht FIFA 2004 og NFS Underground.

Lenke til kommentar
Hvis du akkurat har kjøpt Starter Kitet, er det vel ikke så mange norske servere enda. Jeg TROR det har noe med det å gjøre, men jeg har ikke så peil på sånt. Kjøpte det i Sverige. Men har ingen spill enda som støtter det. Men kommer vel til å skaffe meg Crimson Skies. En ting JEG lurer på: Hvorfor vil ikke EA støtte Xbox Live? irriterende, mht FIFA 2004 og NFS Underground.

Dem har gått tilbake på det nå. De fant ut at de tapte tonnevis med penger ved ikke å støtte Xbox Live! :p For noen idioter. Så jeg regner med den neste serien med spill vil i hvertfall være live støttet. :) Spiller ikke akkurat så mye rolle. Er jo massevis med TOPP spill som er live støttet. *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...