eXpanium Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 går det ann å kutte opp lydfiler? f.eks midi? skal ha det på mobben, men filene eg vil laste over er for store. kan eg gjere det om til wav, eller noke liknande og så¨kutte det opp, for så å gjøre det om til midi igjen? har prøvd fleire titalls programmer, men alle er for invikla til at eg skjønner nokenting Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 MIDI er kun "beskjeder" og veldig enkelt å kutte opp. Men du trenger en MIDI editor. Et søk på google burde gi hauger av resultater. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 har prøvd, men kommer bare opp masse progs der eg kan lage mine egne lyder.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Fikk frem dette etter dette søket... Endret 20. november 2003 av moskus Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 har funne hundrevis av sånne eg og, men det går ikkje å dele opp ei midifil i 2 f.eks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå