g0b Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei, vel, hvor mye koster det å sende for eksempel ett bilde i epost? jeg har ikke peiling på åssen dette fungerer, funker det med ett hvilket som helst abonnement? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hmm... Jeg har begynt å sende mine favorittbilder til dataen via MMS... Jeg har en Nokia 7250... Åssen telefon har du? Lenke til kommentar
g0b Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Jeg får en e700 i posten snart =) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kjøp deg Bluetooth adapter, enklere å overføre bilder fram og tilbake mellom mobil og PC. Pluss at du kan synkronisere og styre maskina fra mobilen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Med GPRS som aksespunkt så betaler du for mengden data du overføere. En mail med noen hundre ord koster nok noen få øre...et bilde....ikke mye..men som sagt....det er helt avhengig av størrelsen. Du får nesten regne det ut ved å sjekke GPRS prisene pr mb hos de forskjellige leverandørene.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 kan noen gi meg en link til et irDA-adapter jeg kan stappe i usb-porten her!? lei av kabel i com-porten.. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Alderon: han sa han får en E700 i posten... E700 har ikke bluetooth. Lenke til kommentar
g0b Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 ja da så, skal undersøke saken =) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Send heller MMS enn e-post. Av en enkel grunn: Gratis! Du kan sende MMS til en e-postadresse! Lenke til kommentar
g0b Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 det var ikke dumt, men jeg har funnet ut at det koster 10 øre pr kilobyte hvertfall, youngtalk altså Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 det var ikke dumt, men jeg har funnet ut at det koster 10 øre pr kilobyte hvertfall, youngtalk altså det er bare opp til den første megabyten håper jeg! ellers blir det fryktelig dyrt Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Man betaler vel bare for data man laster ned via GPRS, så å sende E-post blir dermed så godt som gratis. Det blir mottatt noen hundre byte i kontrollmelinformasjon fra SMTP-serveren, men det er alt. Å laste bilder opp til telefonen via mail er mye dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå