Niklasp Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Tre steder å stille inn sensitivitet, men bare ett er rett.GUIDE: Still inn spillmusa riktig 1 Lenke til kommentar
Pusekatten92 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Minner meg om de dagene jeg spilte BF3, hvor en kunne ta en 360 ved å flytte musa noen par cm vist slideren var i midten med 400dpi. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Nice. Visste ikke det om å sette den på 6. Kjennes allerede bedre ut Lenke til kommentar
VFish.Civi Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Her står det mye som er bra å vite når en spiller rts, moba eller fps! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Bare tull og ha høy dpi. 400 eller 800 dpi er best for fps spill. Dersom du får en fiende bak deg holder det ikke med 5000 i dpi for å snu deg fort rundt. Har du en fiende bak deg er du mest sannsynlig død uansett før du får snudd deg rundt. Skal du snu deg fort rundt så kjøp ei svær musematte, 40x40cm eller noe sånt. Og siden vi snakker sens kan jeg liste opp hva jeg har i CS GO f. eks. win sense 6 cs go sense 1.38 dpi 400 Hvis noen lurer på hvordan man skal finne den perfekte sensen i et spill som CS GO, så er oppskriften slik: windows sense stilles til 6. DPI, 400 eller 800 er mest brukt. finn ut hva som er native dpi på musen din og prøv å bruk dette. Deretter stiller dere ned sensen i CS GO til det ikke er noe problem å 1 tappe headshots på fienden. Jeg begynte på 3 i sense, noe som var altfor høgt for meg og stilte litt og litt nedover til jeg traff min sense perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå