Roar Kneppen Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Nameless 72 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Ikke vet jeg hvordan du får det til, men utgangspunktet må vel være et bilde av et eller annet slag. Det er imidlertid det endelige resultatet som teller heter det, og det synes jeg er flott. Samme figur pakket inn i forskjellige fargevalører. Alle kan passe på en vegg, hvilken av disse avhengig av rom, form, møblering etc. Du har jo din egen stil som få andre vil våge seg på, dette nevnt i positiv forstand. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Dette var jo en munter figur! Her har du jaggu vært sprudlende i fargevalget! Jeg tror jeg velger meg V1 i dag, der kom "øynene" godt fram og en fin fargepalett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Fargerik og fantasifull figur har noen likheter med figuren på Pink Floyd albumet Division Bell . Å velge her var umulig , alle hadde sitt egne fine særpreg . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Stor takk til dere tre som stadig dukker opp under bildene mine.De resterende 45 besøkende som ikke dukket opp gjør det jo enkelt for meg når jeg skal skrive kommentarer her på siden. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg