Arodem Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Les hele Diablo-pitchen.For 21 år siden leverte en liten utvikler dette dokumentet til Blizzard – ett år senere ble Diablo lansert Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg mener å huske at Diablo fikk en eller to utvidelser en av dem laget av eller i hvert fall solgt under sierra logoen. 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Sierra ga ut Diablo Hellfire som en slags "uoffisiell ekspansjon", men kvaliteten var dessverre litt så-som-så. Artig å se hvor forskjellig spillet som ble pitchet var det ferdige produktet. På mange måter virker det som det ferdige produktet endte opp bedre enn ideen, og det er nok mye derfor Diablo er en klassiker i dag. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Diablo 2 hadde i alle fall en slik utvidelse. Mener jeg kjøpte det og fikk en t-skjorte med på kjøpet. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg er sjeleglad det ikke ble turbasert iallefall. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Diablo1 hadde perfekt stemning, Mørkt dystert og fantastisk musikk. Synd blizzard ruinerte hele franchisen med diablo3, som er en ren parodi. Nedummet og karikert tegne serie feelgood grafikk 3 Lenke til kommentar
NjordNOR Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Har D2 LoD på PC'en as we speak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå