pc`baby Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hei dette er første gang eg er borti linux (kansje min siste) problemene står i kø 1 spørsmål. når eg skrur på dataen skal ikke den da gå opp til os slik som windows 2 dette burde kansje vært først. eg instalerte linux på en hd eg hadde til overs som ser ut til å ikke fungere. så problemet er at nå kan eg ikke starte hd som eg har win xp proi opp til os. den stopper etter verifying dim pool data og under der ståtr det en drøss av 01 01 01 den kan bare starte når eg kobler til den hd som har linux i men da får eg en irreterende oppstarts valg som eg vil bli kvitt. så hvordan kan eg slette alt som har med linux å gjøre Lenke til kommentar
sim Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Bruker du LiLo ? Jeg hadde noenlunde samme problem, men jeg husker ikke nøyaktig hva som var galt. Kan godt være at den ikke liker master/slave-instillingene på disken din .. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Om du har muligheten, bytt til GRUB. Den har færre sånne feil, og litt mer 'forståelige' feilmeldinger bl.a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå