SmurfeJon Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Hei! Jeg skal gå til innkjøp av en scooter for å komme meg til og fra jobben. Nå har jeg fått spart opp noen lapper, og fant en scooter jeg hadde lyst på, MEN jeg kan jo ingenting om noe som helst når det kommer til kjøretøy... Lurte på om noen på forumet hadde tid til å se på denne: http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=71117926&ref=ads&myad=71117926 Kjøper jeg katta i sekken med denne? Evt. noen andre scootere enn kan anbefalle, som ligger i samme prisklassen. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Km standen virker litt mye for prisen. Styr unna! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Ikke se deg blind på km-stand på mopeder. Tilstanden ellers er viktigere. At den faktisk har blitt vedlikeholdt. Men det var en temmelig stiv pris på akkurat denne ja. Lenke til kommentar
Nøkkelknippe Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Enig med #2. Skal du legge 17 tusenlapper i en skuter, er nesten ti tusen kilometer for mye. Du får kjøpt helt nye 2016-modeller fra kvalitetsmerker som Peugeot og Piaggio for samme pris (http://www.mcoslo.no/kjoretoy/scootere-og-mopeder/?FNyear=2013-2016&FNprice=0-17002&FNsearchstring=&FNsearchfinncode=&FNsort=2). Endret 21. mars 2016 av Nøkkelknippe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) I tilleg har den noen stygge riper, samt at motoren har havarert oh har hatt startproblemer. Mistenkelig på en såpass ny moppe. Til den prisen og den kilometerstanden så burde den vært 100% strøken og vel så det. Første service ser også ut til å ha vert skippet, den viltigste servicen av dem alle... Som nevnt, styr unna. Endret 21. mars 2016 av Bjerknez Lenke til kommentar
SmurfeJon Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Takk for svar, alle sammen! Jeg skal se på den i morgen, men kjøper ikke for en hver pris. Hva ville vært en grei pris for scooteren, tror dere? Om jeg kjøper den, burde jeg ha den på service, eller noe slikt? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Tatt litt ut av luften, men 10.000,- høres mer riktig ut for meg. Så mye får du nok ikke prutet den ned uansett, så jeg ville styrt unna. Ville som tidligere nevnt mye heller kjøpt meg en klin ny scooter til rundt samme prisen. Da har du også full garanti. Å kjøpe en moped som har hatt motorstans TO ganger og begge gangene har det vert tennpluggene, ville jeg styrt unna. Ikke fordi at bytte av tennplugger er så voldsomt omfattende, men jeg tenker mer på HVORFOR disse tennpluggene må byttes. Altså kilden til problemet. Styr unna er mitt beste råd. Om du velger å kjøpe den allikevel, så lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå