odargofot Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 sunset beach Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Nydelig bilde, men stolpen helt til høyre tok for mye oppmerksomhet for min del Nydelig lys og farger og en god komp. Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Nydelig bilde, men stolpen helt til høyre tok for mye oppmerksomhet for min del Nydelig lys og farger og en god komp. .takk:) Stolpen til høyre er altså selveste Geiteryggen! Men du har et godt poeng der, distraherende når man først oppdager den. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Nydelig bilde, men stolpen helt til høyre tok for mye oppmerksomhet for min del Nydelig lys og farger og en god komp. .takk:) Stolpen til høyre er altså selveste Geiteryggen! Men du har et godt poeng der, distraherende når man først oppdager den. Geiteryggen, som fjellet? Det ser da helt flatt ut i mine øyne (men så bor jeg på Sunnmøre, der står fjellene rett opp fra fjorden i 1400m høyde, de ruver litt mer da) Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Nydelig bilde, men stolpen helt til høyre tok for mye oppmerksomhet for min del Nydelig lys og farger og en god komp. .takk:) Stolpen til høyre er altså selveste Geiteryggen! Men du har et godt poeng der, distraherende når man først oppdager den. Geiteryggen, som fjellet? Det ser da helt flatt ut i mine øyne (men så bor jeg på Sunnmøre, der står fjellene rett opp fra fjorden i 1400m høyde, de ruver litt mer da) mer som i Geitryggen ved domkirkeodden på Hamar, ca 2 meter over Mjøsa:p Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Nydelig bilde, men stolpen helt til høyre tok for mye oppmerksomhet for min del Nydelig lys og farger og en god komp. .takk:) Stolpen til høyre er altså selveste Geiteryggen! Men du har et godt poeng der, distraherende når man først oppdager den. Geiteryggen, som fjellet? Det ser da helt flatt ut i mine øyne (men så bor jeg på Sunnmøre, der står fjellene rett opp fra fjorden i 1400m høyde, de ruver litt mer da) mer som i Geitryggen ved domkirkeodden på Hamar, ca 2 meter over Mjøsa:p Fnis! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Fllott bilde, fine farger og komposisjon Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 En god komposisjon, flotte farger ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Flott langeksponering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg