Deuce Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Lurer på hvilken webshop jeg finner 2,6ghz 800 mhz fsb med C stepping? Vet at de har denne på databutikken.com/no, men der er den utsolgt. Noen som vet? Tusen takk for all hjelp. Mvh. Deuce Lenke til kommentar
LoS Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 http://www.hardware.no/webshoper/ ------------ https://prisguiden.no/ Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det beste er hvis du ringer butikken og spør. Du finner alltids en medgjørlig selger som leter frem en cpu med god stepping for deg (hvis de har det). Ring flere butikker, og du finner nok det du ønsker. Selv fikk jeg xo1800 med "riktig" stepping fra www.absoluttdata.no etter en telefon. Lykke til. Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ok, sikkert dumt spørsmål fra meg men... Stepping? Skal kjøpe samme prosessor nå snart og dette hørtes ut som noe jeg må få med meg... Hva vil det si at den har C stepping? Må jeg ha det for å overklokke den maks? : -- iDEA-L Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 det at 2,6 har C stepping betyr bare at den har 800mhz fsb. Du finner den i de fleste webshopper Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ok, det må den jo ha... :-) Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 de fleste store webshopene har denne prosessoren. www.komplett.no, www.psdata.no, www.itbutikken.dk, www.multicom.no også videre også videre. Search and you will find. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 NorthwoodC - det er bare kjernen... du burde finne den hvorsomhelst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå