karoald Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Nattbilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Såå nydelig Karin! Flott komp, kanskje litt mye himmel, men skitt au! Den er jo fin! Flott lys og fine farger! Dette ble veldig bra! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Såå nydelig Karin! Flott komp, kanskje litt mye himmel, men skitt au! Den er jo fin! Flott lys og fine farger! Dette ble veldig bra! Tusen takk---Atlanterhavsvegen om natta dette,ein del--drømmen er å vere der når nordlyset slår til. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Flott nattbilde Tusen takk eriknor! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Såå nydelig Karin! Flott komp, kanskje litt mye himmel, men skitt au! Den er jo fin! Flott lys og fine farger! Dette ble veldig bra! Tusen takk---Atlanterhavsvegen om natta dette,ein del--drømmen er å vere der når nordlyset slår til. Ja, det er min drøm også. Jeg kjenner en som bor der ute, og for ham er det nok å gå ut på terrassen for å ta et fantastisk nordlysbilde, jeg må si jeg er nordlysgrønn av misunnelse! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Kjempe flott bilde Karin, dyp og skarp vel komponert, kankje som Helene sier litt mindre himmel :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg