Freakai Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Hei! Jeg har 2x2015 mod toshiba laptoper som ender opp med å vise skurrete bilde, men normal lyd på tven via hdmi. Ved bruk av HDMI fra stasjonær pc til tv er bildet perfekt. Laptopene har windows 7 og windows 10, og nyeste skjermkortdrivere. Er det noen som har noen ideèr om hva som kan hjelpe så dama kan se netflix fra en annen pc enn arbeidspcen min? Vedlagt ett (muligens uklart) bilde av hvordan skjermen ser ut på tven via hdmi på en av laptopene. Endret 20. mars 2016 av Freakai Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Ikke en direkte løsning men hva med å kjøpe en Chromecast til TV? Ellers så regner jeg med du har forsøkt en annen kabel bare for å ha eliminert det? Regner egentlig med at det er en konfigurasjon ett sted som må endres. Har du PC/Game mode på TV så slår du på denne. Lenke til kommentar
Freakai Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Kan legge til at lyd ikke er i orden heller. Det er sannsynlig HDMI-kabel som ikke er bra (clas ohlson), men det er fortsatt rart at den fungerer fra den stasjonære pcen og ikke fra laptopene. Hadde jeg hatt en ekstra hdmi liggende ville jeg testa Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Hvis kabelen er lang kan det føre til problemer. Samme med repeatere/HDMI switcher. Lenke til kommentar
Freakai Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Hvis kabelen er lang kan det føre til problemer. Samme med repeatere/HDMI switcher. Løst! For lang kabel Hjertelig takk Endret 20. mars 2016 av Freakai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå