Muppeteer Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Hei Diskusjon.no Vi er en nyoppstartet bedrift i Oslo som skal drive Pizza og Grill House, vi er litt usikre på hvordan vi skal håndtere kundebestillinger via telefon på en effektiv og profesjonell måte og trenger deres tips og råd! Det vi ser for oss er en løsning hvor en person vil gå rundt med en handsfree som er koblet opp i mot en pad, datamaskin eller telefon som kan ta imot samtaler, vise ringerens navn (om det er oppført i telefonkatalogen) samt lagre diverse opplysninger på kunden. Vi ønsker rett og slett et strukturert system hvor vi profesjonelt og personlig kan håndtere våre kunders bestillinger både i perioder med få telefoner og i perioder med konstant innkommende samtaler. Hva har dere av erfaring, hva funker, hva funker ikke? Kan en pad eller datamaskin ta imot samtaler? Hvor kan vi få tak i det vi trenger til en grei penge? Søker alt av tips og råd til gode løsninger til en grei penge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Uansett, ikke la Tante Telenor lure dere til å velge en call center løsning der kundene må ringe et 815-nummer/femsifret nummer til 3+ kroner per minutt. Men pizzagutta oppe i veien bruker bare en vanlig fasttelefon. Endret 20. mars 2016 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Muppeteer Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Uansett, ikke la Tante Telenor lure dere til å velge en call center løsning der kundene må ringe et 815-nummer/femsifret nummer til 3+ kroner per minutt. Men pizzagutta oppe i veien bruker bare en vanlig fasttelefon. Vi kommer selv til å ta i mot samtalene uansett da vi ønsker personlig kontakt. Men takk for en heads up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå