The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Trykk her viss dere vil se en ekte mp3-spiller!!!! har stor plass og eg digger den rett og slett funker til og som harddisk!!!! Og mp3 spiller til dataen så vil eg absolutt anbefale iTunes!!!!! Endret 20. november 2003 av The__Slayer_ Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er nok av spillere på markedet som har bra lyd og kan lagre mer enn 20 gigabyte. Det vet jo alle. Eller har noen ligget i dvale? Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 det vet jo eg også men ingen er så bruker vennlig lettog kul som den nye iPoden!!! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 har de vel.. men du har vel forsøkt alle de andre da siden du sier det? sant.... Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Nei, men jeg mener at det er umulig å overgå ipod syns det er jævli bra!!! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hva om andre har bedre kvaliteter da enn ipod`en? Creative sine er f.eks. bedre på lyd. Andre spillere tar ipod på andre ting. Ingen spillere er perfekte.. Wake up dude :nice: Your living in a dreamworld. Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Er sikkert sant det du sier!!! men lker fremdeles iPoden best!!! Du kan no prøve den en gang da vel så kan du sei ka du meina om den da!!!??? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er sikkert sant det du sier!!! men lker fremdeles iPoden best!!! Du kan no prøve den en gang da vel så kan du sei ka du meina om den da!!!??? Jeg klarer ikke velge mellom ipod'en og Iriver'en. Men så har jeg ikke råd til noen av dem heller. Uansett så knuser Ipoden Creatives mp3 spiller. Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 jeg mener at du skal kjøpe iPoden den er ikkje for dyr og har med en god del tilbehør!!!! så kan du kjøpe en Creature i tillegg det er lite men har veldig bra lyd!!! Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har hørt at man kan få ipoden til å sende ut musikken på fm båndet slik at du kan høre på musikken fra ipoden på radioen. Stemmer dette? Er i så fall ganske genialt Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 The__Slayer_: Er du en smurf? Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Nei, er du??? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Digg den spilleren der ja. Jeg har en veldig kjekk mp3 spiller og, den kan spille av mp3 cd'er og vanlige cd'er. Kan brenne en 900 mb cd stappfull med mp3 vettu, blir en del sanger det Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 @The__Slayer_: Du glemte denne -> Den er obligatorisk når du bruker mer enn ett utropstegn. Hvis du hadde slengt med et par utropstegn til hadde det blitt enda litt mer saklig og overbevisende. Topic er forresten også av de bedre. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Dårlig bruk av emnefelt, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg