Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lokal tilkobling har ikke gyldig ip-konfigurasjon

Anbefalte innlegg

Hei.. Har ett problem som er litt irriterende. Når jeg sitter å spiller f.eks CS. Kobler plutselig nettet seg av og jeg må gå og slå ruteren av og på for at det skal fungere igjen. Pcen er kablet til ruteren. Det er fibernett, skjønner ikke hvorfor den driver på sånn. Har søkt opp og prøvd forskjellige ting men det fungerer ikke her i huset. Wifi fungerer ikke heller når dette inntreffer. Dette skjer ett par ganger hver eneste dag...

Edit: ofte så fungerer ikke chome også, men jeg kan streame musikk fra spotify. Ja, har tømt alt som går ann av infokapsler og buffer osv

Endret av Yob tvaya mat'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

D-link wireless extreme N450

Hva med å fortelle hviken type...? Etter et søk ser det ut til at det kan være DIR-665, og da er forslaget fra forrige post det beste: Bytt ruter.

Og det skal jeg betale fra egen lomme? Hvis jeg ringer altiboxf***ene og klager bør dem gi meg en ny hvis det er det som er problemet?

Lenke til kommentar

Det er for oss revnende likegyldig hvordan du skaffer en ny router. Det er det du må gjøre for å kunne bekrefte/utelukke den som feilkilde. Om du låner en, kjøper en på elkjøp/lefdal med returrett, ber ISP sende deg ny, stjeler en eller finner en er ikke særlig interessant for oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar

D-link wireless extreme N450

Hva med å fortelle hviken type...? Etter et søk ser det ut til at det kan være DIR-665, og da er forslaget fra forrige post det beste: Bytt ruter.
Og det skal jeg betale fra egen lomme? Hvis jeg ringer altiboxf***ene og klager bør dem gi meg en ny hvis det er det som er problemet?

Har du fått en D-Link fra Altibox? De leverer da bare sine egne hjemmesentraler.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt andre med tilsvarende problem på andre web  baserte spill.

Ville gått inn på leverandøren av web spillet og sjekket deres beskrivelse. Programmet man installerer, configuerer en proxy setting som gjør at du mister kontakt med nettet ditt. Jeg tror derfor ikke det er noe problem med routeren din, men i spille oppsettet.

Det er mulig jeg tar feil, men du bør ihvetfall sjekke dette før du vrenger ørene på nettleverandøren din :-)

Mvh. Dobe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...