Økotufs Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Hei. Noen som har forslag til en kul gave jeg kan gi til en god kompis? Han blir 27. Hans interesser er: - Historie (2. verdenskrig opp til den kalde krigen, og roma)- Spill (zelda, meste fra nintendo, metal gear soild), alt av tv-spill. - Film (Lord of the rings!) Kompis er leieboer hos oss, men skal iløpet av året flytte ut av hybelen sin og inn i egen leilighet, så kanskje noe husholdningsting? Synes dette er vanskelig siden jeg ikke vet hva han har fra før, da han fikk masse til jul, men har det lagret hos foreldrene sine inntil videre. Tenkte å bruke maks 300 kr, eller 500-600kr dersom samboeren min vil spandere. Ellers har jeg ennå god tid til å bestille fra f.eks. eBay. Endret 20. mars 2016 av Økotufs Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Sjekk wish.no Der er det masse kule og superbillige kina gadgets. Fin plass å handle smågaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hva med et par eksklusive kortstokker fra Theory 11?Monarchs Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 The longest day eller a bridge too far på blu ray eller dvd. Om du er sikker på at han ikke har de filmene. Eventuelt kan du kjøpe WW2 modeler til han tanks, fly, skip eller soldater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå