Gå til innhold

Solnedgang på Gamlem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke si et kleiva ord om huset og treet plassert midtskips for her finnes det nok elementer ellers i flata som veier opp for det.

Føles innimellom ørlite høyretungt. men siden det er en følelse som kommer og går er det jo ingenting å bry seg med. Dessuten kan ikke vi fotografer gjøre som maleren og slenge på en ekstra klatt et annet sted for å balansere opp.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si et kleiva ord om huset og treet plassert midtskips for her finnes det nok elementer ellers i flata som veier opp for det.

Føles innimellom ørlite høyretungt. men siden det er en følelse som kommer og går er det jo ingenting å bry seg med. Dessuten kan ikke vi fotografer gjøre som maleren og slenge på en ekstra klatt et annet sted for å balansere opp.

Roar

Lenke til kommentar

Roar

Hei Roar! Jeg så de samme tingene som du og endte opp med samme konklusjon. Jeg kunne tatt et kutt på venstre side, der det ikke foregår så mye, men litt greit at det er litt fred og ro i deler av bildet også. :)

Lenke til kommentar

Skaper ro i sjelen når en ser slike bilder, vakkert er landet.

Mvh Ragnar

Veldig vakkert sted dette, fyret er nyyyydelig rastaurert også. En kan rusle ut til fyret, sette seg på en hvitmalt benk, nyte solnedgangen og se Hurtigruta tøffe nordover. Det blir ikke mye bedre enn det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...