Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Solnedgang på Gamlem Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Knall bilde.....sånt er ikke vanskelig å like..:-) Godt å ha et arkiv å bla i....... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Knall bilde.....sånt er ikke vanskelig å like..:-) Godt å ha et arkiv å bla i....... Ja, arkivet et stort og egner seg til dykking Takk for koselig kommentar! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Nydelig!! Mvh. Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg skal ikke si et kleiva ord om huset og treet plassert midtskips for her finnes det nok elementer ellers i flata som veier opp for det. Føles innimellom ørlite høyretungt. men siden det er en følelse som kommer og går er det jo ingenting å bry seg med. Dessuten kan ikke vi fotografer gjøre som maleren og slenge på en ekstra klatt et annet sted for å balansere opp. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Sommerlig og vakkert bilde 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Skaper ro i sjelen når en ser slike bilder, vakkert er landet. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det er stemningsfullt og vakkert som ett maleri dette Helene. Format, lys og farger ble meget bra. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Fin stemning og flotte farger 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Nydelig!! Mvh. Jan Åge Tusen takk Jan Åge! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg skal ikke si et kleiva ord om huset og treet plassert midtskips for her finnes det nok elementer ellers i flata som veier opp for det. Føles innimellom ørlite høyretungt. men siden det er en følelse som kommer og går er det jo ingenting å bry seg med. Dessuten kan ikke vi fotografer gjøre som maleren og slenge på en ekstra klatt et annet sted for å balansere opp. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg skal ikke si et kleiva ord om huset og treet plassert midtskips for her finnes det nok elementer ellers i flata som veier opp for det. Føles innimellom ørlite høyretungt. men siden det er en følelse som kommer og går er det jo ingenting å bry seg med. Dessuten kan ikke vi fotografer gjøre som maleren og slenge på en ekstra klatt et annet sted for å balansere opp. Roar Hei Roar! Jeg så de samme tingene som du og endte opp med samme konklusjon. Jeg kunne tatt et kutt på venstre side, der det ikke foregår så mye, men litt greit at det er litt fred og ro i deler av bildet også. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Sommerlig og vakkert bilde Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Skaper ro i sjelen når en ser slike bilder, vakkert er landet. Mvh Ragnar Veldig vakkert sted dette, fyret er nyyyydelig rastaurert også. En kan rusle ut til fyret, sette seg på en hvitmalt benk, nyte solnedgangen og se Hurtigruta tøffe nordover. Det blir ikke mye bedre enn det! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Det er stemningsfullt og vakkert som ett maleri dette Helene. Format, lys og farger ble meget bra. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Hyggelig at du likte det. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Fin stemning og flotte farger Takk takk! Hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Beautiful solnedgang du fant i arkivet, må ha vært veldig lyste der M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Beautiful solnedgang du fant i arkivet, må ha vært veldig lyste der M v h Leif Lyst, kutt e 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Her er på nytt ett flott bilde fra deg, som vanlig kjempebra. ;-) Ser at du har en a7R heldig du. Jeg har ønsker meg lenge det sammen. Jeg har "bare" en a77/m2 som du kan se. God påske Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Beautiful solnedgang du fant i arkivet, må ha vært veldig lyste der M v h Leif Vakkert lys ja, men det ble veldig fort mørkt! Bildet er tatt på høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg