Tåkefyrste Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 .AN.XVIII.IV:. klager over unitedfans i liverpool sin kamptråd. Oh the irony. Forøvrig spennende kamp. Utrolig at liverpool kollapset så voldsomt etter en sjukt god førsteomgang. 4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Feil, men ok... Skrtel blir slakta over alt på sosiale medier. Må ha vært en heavy uke for ham. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Dessverre fortjent. Dette var altfor tidlig for han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Klopp stopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Ment nothing, just irritation talking. Skertek-byttet var dödaren. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Sjekk kidden i rød hoodie. Fønny. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Pappa like "wtf u doin son". Endret 20. mars 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Kjære Liverpool-brødre, ikke bry dere om Junaitidd-trollene. Vi har mer enn nok anledning til å få vår revansje mot dem når City gruser dem senere i dag. Kommer dere snart? 4 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 City gruser United på en ok dag på jobben. United kan slå City når Demichelis spiller midtstopper. Du trenger ikke være høy på pæra, Uniteds tropp er den værste jeg har sett i mi levetid. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Og allikevel ligger vi over liverpool på tabellen 5 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Jepp, ganske fabelaktig... Med tanke på at alle våre beste spillere har hatt lange skadeopphold er det ikke overaskende. Spiller for spiller tørr jeg for første gang på mange år påstå at vi faktisk har en bedre tropp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 United har også slitt med skader da, for å være litt fair. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Vi har fortsatt Herrera, Rooney, Jones, Young og Shaw fra førstelaget ute. Dette er lite skader hvis man sammenligner med for noen uker siden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Jepp, ganske fabelaktig... Med tanke på at alle våre beste spillere har hatt lange skadeopphold er det ikke overaskende. Spiller for spiller tørr jeg for første gang på mange år påstå at vi faktisk har en bedre tropp. Synes jeg hører det nesten hvert jævela år jeg, at dere har en bedre tropp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Jepp, ganske fabelaktig... Med tanke på at alle våre beste spillere har hatt lange skadeopphold er det ikke overaskende. Spiller for spiller tørr jeg for første gang på mange år påstå at vi faktisk har en bedre tropp. Synes jeg hører det nesten hvert jævela år jeg, at dere har en bedre tropp. Akkurat det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Første omgang var veldig bra og spillet er som man egentlig skal forvente. Andre omgang er bare en parodi, en fryktelig kollaps... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå