Kjetil Øyen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Brekanten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg trodde det var et fjell jeg, men ser nå at det er en brekant. Enkelt og fint bilde. Flotte farger i sånne breer. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg trodde det var et fjell jeg, men ser nå at det er en brekant. Enkelt og fint bilde. Flotte farger i sånne breer. Takk....... dimensjonene kommer jo ikke fram her, da det ikke er noe annet å forholde seg til.. Guiden som tok oss hit,med mente at på det høyeste her så er kanten ca 30-40 meter.... Skulle vært en isbjørn med vettu.....men den glimret med sitt fravær da vi var der. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Den blåhvite tonen over bildet skaper et eget uttrykk/en egen stemning. Et vellykket bilde etter min oppfatning. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Mektig skue. Fine kontraster og farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg