sdhild99 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: sdhild99 på 2002-02-25 16:08 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: sdhild99 skrev (2002-02-25 15:21):Spm1: Vil det være mulig å kjøre dette kortet på strømforsyningen som finnes i Chieftech Dragon BigTower (340W) ? (Anbefalt fra produsenten er min. 400W ) Du kan kjøre med dit Chieftec kabinett i følge dette inlegget. InleggSpm2: Hva er 'Max load' og hvordan oppstår det?Jeg tipper at Max-Load er når du har 2 stykk Cpu'er (AMD MP) og skjemkort, fullt av PCI kort osv. Det er da du bær ha 400watt PSU.Spm3: Er dette kortet bra? Jeg har ikke sett noen norske tester av det enda.Bra er det absolutt hvis du skal kjøre Dual.Spm4: Hvordan er dette kortet i forhold til MSI K7D Master-L? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Slike tråder passer best under hk og cpu, flyttes. Lenke til kommentar
SevenOfNine Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg vurderer sterkt å kjøpe et Asus A7M266-D hovedkort, men er usikker på en ting. Er der mulig å kjøre 2 XP prosessorer på dette kortet eller må man kjøre 2 MP? I spesifikasjonene står det 1 XP eller 2 MP, men jeg har lest flere steder at det GÅR ANN å kjøre 2 XP.. er det noen som har erfaringer med dette, eller som kan avkrefte det? Prisforskjellen er jo ganske vesentlig.. :wink: Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Det går an! Men det GÅR også an fra produsentens side og foreta en BIOS oppdatering som detekterer forskjellen. Så, man tar en sjanse, og det er opp til hver enkelt om man vil ta denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå