Vegabond Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Hei! Kjøpte et Nvidia GTX 980 kort her om dagen. Fikk mail en dag etterpå at det var med et spill på kjøpet. Jeg har fått gjort det meste av registreringen, men ser ikke at jeg har fått en kode jeg kan aktivere i steam. Den siste mailen jeg har fått, så står det:Du har giret opp!NEdenfor er en bekreftelse på din innløsning. Merk: ikke del nøkkel/nøklene din(e). Ellers vil du kanskje ikke kunne spille.Vellykket innløsning til konto: *******************Hvis du trenger support, gå til avsnittet NVIDIA support og oppgi følgende referansenummer************Skjønner at jeg burde gå til Komplett eller NVIDIA, men de hjelper meg vel ikke nå Takk for hjelp, Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Man må jo bestandig spørre om hjelp for så å finne ut svare selv to sekunder senere Jeg tror i allefall at det er min Uplay konto den er registrert på, så må bare laste ned uplay for PC.... Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Hmm... Da har jeg fått installert Uplay, men finner ikke noe som kan tyde på at spillet er aktivert der.Noen som bruker Uplay og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Spillet lå da under fanen "Spill" og var klar for nedlasting. Case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå