andreas100 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Lurer på om det kan lønne seg å kjøpe aplle ipod 20 gb i usa eller canada jeg, noen som har peiling? Har noen et par bra webshoper i usa/canada? Planlegger å be min onkel å kjøpe det (han bor i canada) og kjøpe det for meg for å så sende det til Nroge... Lurer på om jeg sparer noe på det.... Mvh Andreas :!: Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Du kan nok tjene på det, men vil sannsynligvis måtte betale avgifter og moms hos posten(eller hvem som leverer) når den blir sendt. Hvis det er gave tror jeg grensa går på 500kr i verdi for dette. Hvis han snart skal til Norge så kunne det vært lurere at han tok den med seg. Lenke til kommentar
andreas100 Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 ja vel... men er maksgrensa for å sende varer 500? La oss si at jeg f.eks hadde glemt den igjen der da?? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Be han skrive "Present - Value = 5 £" feks. Det er intet problem å unngå den tollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå