toddy21 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Hei. har en tab 3 (8'') som jeg vil kobble til en tv for å overføre film. har prøvd en mhl adapter men fikk ikke bilde gjennom denne? noen forslagg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Hva slags TV? Jeg kjører trådløs casting direkte til smart-TV når jeg ser på TV eller film på mobilen. Ikke noen kabler eller adaptere, dette funker ut av boksen. Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hei. har en tab 3 (8'') som jeg vil kobble til en tv for å overføre film. har prøvd en mhl adapter men fikk ikke bilde gjennom denne? noen forslagg? Hvis det ikke er en smart-TV, men den har HDMI porter, er Chromecast bortimot uslåelig. Veldig enkel å bruke, og koster nesten ingenting heller :-) 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) Du kan vel bruke et MHL-adapter. Bruker et selv. Husk at Samsung har en rekke modeller som har passthru for microusb så vanlige MHL-adaptre vil ikke fungere. Fordelen er at du slipper å gå tom for strøm mens du spiller av. Endret 27. mars 2016 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå