Gjest medlem-401307 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Hei til forumbrukere. Jeg prøver å finne en forhandler som kan trykke motiv slik jeg ønsker på en metalloverflate. Det skal være flyinstrumenter som jeg lager i hobby CNC maskin Men jeg prøvde å lage en "trykk" som jeg lager hull i en annen tynn metall sånn at jeg kan spraye på den hovedmetall, det gikk ikke så bra. Så jeg prøver å putte farge inn i "gitter" som er i tynn metall for å få fram farge i hovedmetall. Går det? Det vil jeg prøve før jeg går til forhandler som kan trykke for meg. Så jeg spør: Hvor finner jeg forhandler som kan gjøre det for meg? Endret 19. mars 2016 av medlem-401307 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Silketrykk? Du finner mange som gjør det hvis du googler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-401307 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Silketrykk? Du finner mange som gjør det hvis du googler. Jeg ordnet. Jeg gikk til Allkopi i Sandviken, Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå