The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har akkurat bestilt bredbånd hos telenor!!! men er det egentlig noe bra? det er den treigeste med 1 GB som eg kan laste ned i mnd!!!! skal så klart ha et som er raskere senere!!!! hva sier dere!? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Tja, med så mange utropstegn ryker nok den gigabyten raskt. ;-) Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis du ikke har planer om å laste ned store mengder filer så duger det vel. Funker bra til vanlig surfing og spilling Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 det at det er ein begrensing på kor mykje du kan laste ned, gjer at litt av poenget med bredbåndet forsvinner, i allefall for meg. Skaff deg Nextgentel, eller nokon andre som leverer breiband uten restriksjoner på kor myke du kan laste ned Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Responstiden mot europe.battle.net er dårlig, nedlastningskvoten er latterlig, og man får mer fart for pengene hos bl.a NextGentel. Sett bort ifra det er ikke Telenor så værst. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nå er det jo slik at det er ikke ALLE som trenger bøttevis med gigabyte å laste ned i måneden. MEN ser du f.eks på webtv og laster ned mye, så velger du NGT (som jeg har) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Er ikke alle som kan få NGT da. Men det er ganske ubrukelig å kun ha 1 GB i måneden. Betal 50kr mer i måneden, så får du 10 GB å kose deg med. Selv om det egentlig er litt lite det også.. (Eller oppgrader til 1024/256 med eller uten 30GB-sperre) Endret 20. november 2003 av Cursed Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har akkurat bestilt bredbånd hos telenor!!! men er det egentlig noe bra? det er den treigeste med 1 GB som eg kan laste ned i mnd!!!! skal så klart ha et som er raskere senere!!!! hva sier dere!? Nei, det er ikke bra, dyrt og dårlig. Du har angrerett og du burde tenke seriøst på og bruke den. Lenke til kommentar
Melkeku Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er ikke alle som kan få NGT da. Men det er ganske ubrukelig å kun ha 1 GB i måneden. Betal 50kr mer i måneden, så får du 10 GB å kose deg med. Selv om det egentlig er litt lite det også.. (Eller oppgrader til 1024/256 med eller uten 30GB-sperre) Men da blir det vel automatisk dyrere enn f.eks. nextgentel's på samme hastighet (og selvfølgelig uten restriksjoner), eller hva? Lenke til kommentar
Slip Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Stinker lang vei av den linja der.. har hatt den! Kvota gikk _veldi_ fort Samme gjorde 1mbit linja me 30gb.. Venter på at Bluecom skal lever modem nå Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nå er det jo slik at det er ikke ALLE som trenger bøttevis med gigabyte å laste ned i måneden. Nei, men 1GB er ganske lite for en normal bruker også. Jeg har ISDN og er over 1GB hver eneste måned. Det er nesten bare surfing. En mp3, og en fil på noen MB i ny og ne, men ellers bare surfing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå