Storøien Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Holdt på å skrive et innlegg i "internett og nettverk" da jeg kom til å trykke på feil tast eller noe, for vips spratt nettleseren to hakk tilbake og alt jeg hadde skrevet var borte! Frustrerende. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Innlegget ditt er på et bedre sted nå, R.I.P. 4 Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Innlegget ditt er på et bedre sted nå, R.I.P. Får stille spørsmålet annerledes da: Hvorfor benytter tek.no seg av gammel teknologi? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Ser ikke helt hvordan dette er forumet sin skyld... 2 Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Ser ikke helt hvordan dette er forumet sin skyld... Nææ, ... om det f eks hadde vært Facebook hadde en slik boks dukket opp og hindret innlegget i å gå tapt. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Det er faktisk et godt poeng. Dette har skjedd meg også flere ganger, og det er bare på diskusjon.no jeg har opplevd det. Eller i hvert fall bare her jeg husker å ha blitt jævlig irritert. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Tror det hadde vært mer plagsomt enn til nytte for min del, ofte er forresten teksten der om man klikker seg frem igjen men langt ifra alltid... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Det er vel browseravhengig. Dette handler mer om noe serverside som kan hjelpe. Det kan vel for øvrig være en toggle? Ellers er det jo Gmail-modellen. Mellomlagring via ajax hver X minutter. Endret 19. mars 2016 av Shruggie Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det finnes en autolagringfunksjon. Gå inn igjen i den fulle editoren, så kan du hente den tilbake ("sist lagret innhold" - under tekstboksen). Usikker på hvor lenge det blir lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå